ganbatte ney!!!

facebookers not a stalker?? tipu ni... facebook for stalker. u have facebook then you must stalk others..please as much as u wish.

aku bukak kedai balik kejap.. nak buat clearance.. sila la jenguk tolong tambah dana untuk aku beli buku lagi ha3.. alhamdullilah so far so good ada gak la sale.. eh sila la usha eh.. wuwuwu... taip je.. tiaharidz shoppinghouse kat fb then add as friends confirm aku aprove! semalam bru bukak balik. aku bukak sampai ahad ni je kot. lepas tu tutup balik nak fokus.. cuti sem mulai 18/11 aku bukak kedai balik! fill with new stock. bape kali dah announce nak masuk stock baru tak masuk-masuk gak. tak sempat ah. oke sebenarnya tak ada mood... ouh sem ni sangat mendukacitakan. sila lah jenguk eh.. kui2 promote-promote. tapi stock baru tunggu nanti. jangan tanya kenapa tiaharidz sebab aku tak ada jawapan.ha3...

anyway.. dapat bonus sikit. ada duit sikit. then pergi rembat novel fixi. kah3.. kougar, jerat, dengan zombijaya.. aku dah baca cekik dengan ngeri. gila gempak citer tu sehari aku boleh habis sebuah. itu jarang-jarang berjaya dilakukan kecuali bila aku baca hlovate punya novel. pastu boleh pulak terbeli p.s. i love you. terbeli pulak lagi grammar for dummies... hahaha walau dah tahap pengajian tinggi tapi aku bi + grammar memang hancur! walau sem ni last aku belajar b.i tapi aku nak jugak improvekan. mana tahu sekali dapat posting dalam-dalam kena pulak ajar b.i tak ke nanya. oke cukup rasanya untuk bulan november punya collection.. duit lebih kena simpan untuk next sem pulak.. =)

tiba-tiba terfikir.

orang tunjuk dia bagus-bagus sangat tu tak cool langsung
orang tunjuk-tunjuk kebaikan dia tu macam poyo sangat.
jadi natural je kan. lepas tu orang akan lebih mudah nampak kebaikan percayalah....
(ini bukan bermaksud untuk sesiapa. kang ada pulak tacing. aku tetiba je terlintas dalam kepala ouh)

ok.bai nak sambung study..

eh aku memang macam ni. makin aku study makin aku kerap update blog.. kah3.. kalau nampak banyak kali aku update dalam sehari maknanya aku tengah study la tu...
..wiTh Love..



Comments

Hahaha.... gadisNOTA.. kira tengah study lah tu eh... perghh.. aku pun grammar teruk.. nak kena mahirkan dalam cuti ni.. kalau tak.. sakit aku masuk sem baru nanti...

fulus takderlah... kalau ada nak tambah koleksi buku lagi..
encekgadis said…
ha ah study 1 muka surat 2 jam.. kah3.. merepek je lebih... ye mari kita sama-sama usahaknnya. weyh ko study bidang ape eh?? UTP tu.. mesti kau hebat jeles ouh T.T..

haha aku pun mengharp ke bisnes kecik2 tampung kos pembelian buku.. ha3.. dah ketagih ni payah sikit... pantang ada buku baru semua aku nak rembat. T.T

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change