kacak!

peteh ganu peteh.. erk.. hahaha aku taaak ada kepentingan pada tranung mahupun negeri sembilan. tapi ah suka hati la kan.. kah3... sportsmen tu kacak aku rasa!

aku nak cari bf yang layan busking tak pun yang layan buku-buku tak ada plot yang aku gila tu. ah bapak sweet. memang kacak. aku bukan pandang rupa untuk aku beri definisi kacak pada orang tu.

ye aku sedang berangan sekarang.. biarkan je lah aku.oke. thanx. hahaha

dah nak fokus nie..


aku tengah cari rak buku untuk letak kat bilik asrama. sebab rak aku dah penuh dan serabut. beli pun taun depan ikut rancangan nye. tapi dengar cite kena tukar blok kediaman main rotate berapi rasa.. eh... kalau kena confirm rotate aku suruh budak2 mintak rotate tu angkat barang aku.. sengal! buku aku pun dah sekotak. tu tak termasuk fail2.. tak masuk kertas2.. ah dah malas cakap wat sakit hati je. bye.. nak pi layan bola balik... hohohoho ganu dah goal dah.. baru sronok tengok macam ni ha3.. walau aidil zafuan tu hensem tapi ganu lebih menarik untuk disokong hari ini hahahahah
..wiTh Love..



Comments

tapi sedihnya.. Ganu kalah lah pulak.. huhuhu.. rajin ko nak beli almari buku.. aku aritu.. buku2 sume masuk kotak ajelah.. hehe..
encekgadis said…
tahu tak pe kecewa jugak lah ganu kalah T.T kesian sharbinee.. teruk kena hentam nampaknya.

ha ah aku nak cari rak buku yg unik2 sikit. aku mmg bkenan tgk buku susun banyak2 dah macam terapi. lagi mnarik dripada usha mamat2 jambu

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change