oksigen




dengar...

bernafas!


Comments

alien said…
dgr dulu baru bole bernapas ke
aiyoo
encekgadis said…
haha mau terkucil nanti kau tahan nafas sampai lagu ni abes..

struktur perkataan aku salah ke? haha
takpe bernafaslah ikut suka kau sedut oksigen
alien said…
tak
saje kacau ko
haha
encekgadis said…
cis...! tetipu tertipah..

tapi kalau kau nak try dengar kemudian baru bernafas boleh jugak.

mana tahu kau manusia power!
encekgadis said…
itupun kalau kau mampu bernafas tanpa perlukan bantuan pernfasan lepas tu hahaha
alien said…
sejak aku tertelan serpihan kryptonite kuasa power aku dah hilang..
hehehe
jadi aku manusia biase je sekarang
encekgadis said…
ouh aku bersimpati mungkin kau perlu lebihkan sayuran dalam diet harian kau sekarang mana tahu kuasa bulan pulak muncul

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change