falsafah tips untuk tidak mengantuk dalam kelas

tips untuk tidak mengantuk dalam kelas....

senang je hanya perlu lakukan satu perkara iaitu TIDUR.... ha3.. da tido confirm tak ngantuk.. lau rasa ngantuk jugak.. tido lagi... lau ngantuk lagi.. tido lagi.. lau rasa tak akan hilang ngantuk terus tidur dan jangan bangun... senang.. kurang dosa lecturer baling kau dengan kerusi..

esok aku ada presentation falsafah pendidikan malaysia.. jadi maka kiranya aku dalam mood berfalsafah sekarang ini ha3... mood lah sangat kan.. sepandai-pandai tupai melompat.. pandai lagi che kiah mengumpat. out of topic ok fine!

baru aku terasa ijazah nie susah rupanya... masa persediaan dulu first n second week is just like honeymoon week gytu.. lepak on9 balik awal tido dan berfoya-foya. tapi ni second week dah beratur dah berbagai-bagai jenis tugasan. gaya beli tiket wahyang... dari tahap susah hingga lah bapak payah.. sekali lagi time management itu penting... trengggggg.. teng.. teng..

meyh sini nak bagi tahu sikit.. kau tau kenapa kau pergi sekolah?? ha3 soalan bodo.. sekali skala kita kena tunjuk kurang cerdik supaya berusaha menjadi lebih bijak hohhh falsafah ni falsafah ha3

meyh aku bagi tau falsafah pendidikan kebangsaan

falsafah pendidikan kebangsaan adala satu usaha berterusan ke arah mengembangkan potensi individu secara menyeluruh dan bersepadu bagi membentuk insan yang seimbang dan dinamis dari segi jasmani rohani emosi intelek dan sosial berdasarkan kepercayaan dan kepatuhan kepada tuhan. usaha ini bertujuan melahirkan rakyat malaysia yang berilmu pengetahuan, berketrampilan, berakhlak mulia, bertanggungjawab dan berkeupayaan mencapai kesejahteraan diri sendiri serta menyumbang kepada keharmonian dan kemakmuran masyarakat dan negara.

perghh... hebat!! gua hafal neyh.. ha3 tak tgk buku... x adalah tak tgk langsung gua jeling sket je.. ah tak kira yg penting gua ingat jugak lu ingt? tau?? ha... jangan bising lau tak tau.. lau nak bising jugak tak apa gua bukan dengar pn.. ni baru falsafah belum kod etika keguruan.. esok2 pulak cikgu ajar kang murid-murid skizofrenia pulak kan...

k u olls aku nak tido suda.. doakn aku esok.. sebab ade rancangan untuk menjatuhkan kehebatan gua membentang esok.. hey u ollss spe banyak bunyik i sumpah u olss jadi nasi ayam penyet leyh wat makn 7 hari 7 malam.

jangan tanya pasal isu blogging sekarang.. lama da aku tak blogwalking... x sempat kot.. sadis....... x rasa ke sadis?? x eah... x pe la

~ adess post ari ni pn lari topik lagi dgn niat pembloggingan sebenar aku malam nie.. cis..~

agak huru hara post malam nie... maklumlah falsafah... ha3

hey thanx 4 d support walau aku yg terhegeh-hegeh.. ha3.. lantakn aje


..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change