congratulation sis!!




congratulation tu my lovly dovey akak for ur graduation day.. degree in accounting kat uitm ...sadis.. auu aku tak dapat pi. elok pulak ada paper semalam. memang mengalir air mata.. tapi sempat gak aku pi studio amik gambaq. ahhaha c... this d picture. bila di lihat dan di tenung gambar ni aku perasan something. ouh aku nie cantik jugak.. ahahhaha muntah?? nak muntah?? silakan aku tak marah.. lalallala =P

tahniah akak.. u make others bisu.. yang kutuk kita tu diam.. yeah they got nothing we have something.. hu3.. akhirnya impian tercapai.. congrat.. =))

disebabkan aku x dapat pi dy konvo semalam so isnin ritu aku pun pi la ikut dia kedek-kedek gy amik jubah.. eh.. bukan aku dah cerita ke?? ouh kau anggaplah aku x cerita lagi k.. ahahha sempat la gy pusing-pusing nengok budak af kat AEON AU2.. kecik je pun tempat dia.. okelah.. aku nengok azri tu hensem gak.. ahahha erul pun not bad.. aku nengok gigi dia comey sebijik gigi aniq. ahahhaha aset berharga.. hua3.

paling best dapat pi makan.. makan dan makan.. semua akak belanja tetiba aku rasa kasih sayang pada akak bertambah ahahhaha sushi, big epal, each a cup, nasi ayam penyet, yong tau fu... dan sebagainya.. ouh gumbira. baru ari tu mengidam big epal ngan sushi.. pastu elok pulak ada hot n roll, subway.. tapi perut aku dah full tank so aku simpan saje hasrat itu.

agak terliur jugak la nengok subway, a&w, mcd, hot n roll.. ini yang buat aku x suka baca blog cik epal.. mahu tidak selalu aje dy update pasal menternak lemak. aku bukak blog dia kejap gy ikea la keja subway la.. mau terliur.. kat area rumah aku tak ada la pulak semua tu paling command secret recipe.. ari tu pi aeon nengok subway teringat cik epal.. macam sedap cik epal makan.. adeh... nak try tp perut dah cannot gi membazir amalan sya ya ton.. terpaksa diam.. huk3.. lepas ni lapo je jgn nengok blog cik epal makin lapo nanti dia makan da la sedap2 jeles ai..

oh ye.. aku tetiba sekarang gedik2 nak menulis kalau sudi silalah baca novel bersiri yang aku tulis kat post sebelum nie.. hope dapt bagi komen.. ada gak try hantar dekat www.penulisan2u.my alhamdullilah terpilih jugak.. huk3... doakan aku dalam arena baru ini.. in fact cita2 aku masa form 1 dulu memang nak jadi penulis novel.. hua3.. tak tahu la bakat ni ada ke tidak.yang aku tahu menulis ada lah terapi. dan menulis adalah satu cara untuk merealisasikan impian yang mustahil menjadi realiti. =)
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change