do something

kau nak tau musm exam katil aku akn dipenuhi buku di kiri dan kanan.. bawah katil atas meja dalam beg dalam locker penuh dengan buku. punya lah semangat kan. ni sekarang pun penuh buku. nota kertas. tapi malang ditengah-tengah keramaian buku dan kertas itu terletak laptop dan juga line tenet. walau pun line itu lembab tahap kena maki tapi selagi boleh dibuka selagi itu akan teruskan perjuangan. dan sejak tadi aku duk mengadap bab 7 pkk tak gerak2 dah seharian dah. azam aku hari ni untuk stay sampai pagi esok. bukan pe takut telajak esok pukul 7 da nak kuar ketapi kol 8. =) aku kejap bukak fb kejap blog kejap bisnes, pastu bisnes lagi dan seterusnya bisnes lagik. duk menetap depan buku 5 6 minit je. atas alasan study x leyh straight kena rehat.. ahahha ni dah tak gaya rehat ni dah gaya bermastautin da ni ahahah... des..

awak tak ada saya tak ada feel nak online.. ahahha wak lu macam gilak. entah sapa awak2 geli dos.. k la salam kali nie series kuatkan azam nak stady.. DO SOMETHING!!! JADUAL PAPER PACK DAH TAK CUKUP MASA NAK STADY NIE.



..wiTh Love..





Comments

eiymnajmie said…
cepat2 bukak buku..nk exam dh nie...huhuhu :)

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change