muzik rentak exam

hari makin suram tubuh makin lesu
bagaikan menanti hujan di musim kering dahulu,
tiada rasa teruja mahupun
berkata apa pada sesiapapun
punyai persamaan sepertimu..
llalalalalalaaal~~~

entah kenapa sejak bermenjak-menjak kepala duk layan lagu keras. wahh gitu. dulu tak ada lah sangat layan lagu jenis grunge hentak kepala muzik kuat2 tapi sekarang macam seronok je layan.. in fact befor this tak ada makna jugak layan lagu jiwang.. tapi kadang-kadang terlayan.. huk3...

mungkin dengan earphone ditelinga dan volume yang mencapai maximum tu boleh bawak aku lari seketika daripada dunia nyata. ermmm maybe..

aku duk tertanya kena roh menulis aku sekrang agak merundum jatuh.. agak kurang tajam. walau sebelum ni memang tak tajam. ouh tahu. sebab aku tak ada idea. kenapa aku tak ada idea? ouh tahun sebab tiap2 hari aku lalui benda nya sama. kenapa aku lalui benda yang sama? ouh tahu aku tak perlu ceritakan lagik. ahahhaha

exam dah nak dekat wish me luck oke. tough gila la subjek sem nie.. subjek baca semua.. ye betulah mana ada subjek mengeja ye dak? mood aku tak sampai. tapi insyallah pelan-pelan. kayuh..

dah nak dekat exam makin giat la usaha untuk mengorek-ngorek spot segala bagai oke. usaha tangga kejayaan.. ganbatte!! sangat la kan. hahahaha yang penting semangat.

sem 1 dah nak abes.
next sem 2..
aha bagus sangat lah dapat jadi p.k.u pnolong ktua unit. k.u din aiddin.. ucapan sebagi pku. aku nk cakap semoga sem depan berlalu dengan pantas.. amin.. leceh2... dah sem dpan ad pj. macam siot.

ouh nak exam kamoo kmbali datang ahahha oke agak lama kenal kamoo n aku dah faham perangai kamoo. ok la dimaafkan. selagi kita boleh menjadi teman kan.. kamoo kan?? hua3,, dan notepad sentiasa ada.. kamoo dan notepad. macam the times dan faizal tahir = aku dan butterfinggers.. 3 muzik berbeza digabungkan.. memang padu! ahahahha *ayat sanskrit ini kalau tak faham lupakan*

oke bye aku nak pi solat n ready ada kompang malam nie... esok nk nyambut pengarah baru. semoga tempat duduk dalam dewan penuh esok boleh aku duk melepak kelas. amin.. ahahhaha

ouh sebelum tu esok aniq ada uak elp.. nana and miela kat cairo... tgh exam gak gud luck dess... line macam chipsmore. sadis bukan?

..wiTh Love..





Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change