salam dunia maya yang indah dan aku rindu.. gila!

aku tak sempat lagi nak meluahkan rasa indah gembira seronok bahagia dengan ketamatan kehabisan exam itu.. hahahha dari semalm aku cuba sign in blog tapi pelamin angin ku musnah gelabah kau tak leyh nak online.. sekali.. sekali.. sekali.. tengok orang dah boleh update. sekali dua kali tiga kali rupanya explorer aku bengong berkali-kali.. ouh... yakss.

pagi tadi dah berlepas balik.. dan pagi tadi dah selmat sampai.. diikuti petang tadi bergerak ke melaka dan maghrib tadi sampai seterusnya kini aku di melaka di rumah mak cik aku.. depan laptop dalam bilik dengan rasa janggal! kenpa?? memang aku ada masalah sikit untuk penyesuaian diri dengan crowd =.=' demm this.. aku tak ada skill inter n intra personal yg hebat. demm.... kenapa?? entah cuma aku tak reti untuk berinteraksi dengan sesuatu yang tak ada chemistry pada aku. aku tak pandai belagak mesra.. sebab ya.. aku tidak mesra demmm lagi.. T.T . so im just smile.. n hve no word out. macam bangang pun ada. sigh.. u just give me any kerja to do then ill do jgn ajak aku untuk to be with crowd coz its make me d most weirdo person. gilos...

ouh ya.. ibu sudah mula merestui tentang itu... seronok... insyallah ada rezeki perlu usaha lebih.. chaiyok2.. but now so very d tired need a rest.. c u till then...

hey kamoo have a nice day ,... hey notepad always makes me smile.. =)) bye with love need a rest
na...

..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change