selamat malam dengan kebahagiaan.. =)

tomorrow is d big day.. for me and for her.. huk3

to my lovely crazy sister.

congrat for ur graduation day i wish i could be there... sob3.. sedih!!!mencik tau ginih.. cangrat my akak.. u've make d mulut longkang shut up.. ahahhaha..

and congrat for me sebab dah habis baca buku falsafah itu untuk exam esok. entah apa yang aku baca pun aku dah pening. doakan aku untuk exam esok yup... insyallah.

gud luck jugak untuk seme dak kelas aku, untuk greenteeth untuk cikgu aniq, untuk semua dak maktab yang exam esok. ampunkan salah silap yup.. doakan kejayaan bersama amin..

dah la aku nak tido...

dapat call dari ayah sebelum tido tetiba buat aku rasa terharu... sob3... suka3..
ibu ayah i love u... for today and tomorrow yesterday and forever.... =))

and.. and.. hari ni rasa nak senyum sebab.....
selangkah dah menapak menuju cita-cita zaman kanak-kanak. i love menulis i wish i can be d penulis.. =)) hik3

thanx utk support.. alhamdullilah... i want to be more than wat ive to be. i want to be other than i has been... yeah,,,, insyallah

by semua... love u.
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change