aku ada benda nak kongsi tapi tak ada mood nak tulis. aku dah pi antar kat draft. ahhahaha.

nak cakap kat notepad.
aku akan sentiasa sokong kau. =)
u made my day.. sahabat.
selagi aku tak luah apa-apa. jangan rasa aku maksudkan kau.
tolong pretend tak ada papa.. biar kita terus macam biasa
sebab i love d way we are...
aku suka macam nie. insyallah kalau berkesempatan next 3 years aku akan said it out loud. =) tp tgk pd keadaan. ahahhaha banyak lagi benda yang aku nak capai.
let it be by this way...

kau nak tau apa aku nak. benda rare yang aku nak buat

aku teringin nak duk lepak atas bumbung.
aku nak belajar main gitar
aku nak belajar main keyboard
aku nak gi travel sorang2.

ouh best gila kalau dapat hok3.. insyallah...kalau dipanjangkan umur =) ngeh3...

af9 hazama menang.. aku pulak rasa bunga-bunga.. memang agak dah hazama menang sebab dia best.. nasib baik lena tak menang ahahhaha well fanatik lena sorry aku tak minat lena ahahha aku minat hazama dengan azri.. tak leyh salahkan hazama menang coz dia ada pengalaman lau nak ikutkan azri tu pun dengan kumpulan breakfast. siap masuk muzik-muzik lagi. tak caye? gy cari kat youtube kumpulan breakfast. tak kan nak suap jugak kot.. usaha sikit! ahahha.. aku suka nengok hazama sebab dia cool gila.. memang macho! perghh... tak ada la over react kan.. kira memang perghh tergoda.. auuuu. tettttttttt.. ahahahhaha

and semalam

terengganu vs kelantan. piala fa. walau aku orang pahang. tapi aku amik port jugak la. di sebabkan pahang tak ada so aku sokong dua2 sebab dua2 pantai timur. bak kata aniq.. kita jiran ahahha. tahniah lah terengganu sebab menang kira aku nak tumpang gembira sekaki setangan boleh.. sebab.. bendera terengganu pahang sama boleh?? walau apapun tahniah jugak kat kelantan sebab dah cuba yang terbaik berjuang habis-habisan.. bukan senang kan. kita kat luar ni boleh la cakap macam2 diaorang yg main je tahu. lepas tu pasal daud su tertanduk bola sendiri tu.. x leyh salahkan dia sebab tak kan la sengaja dia nak buat gytu kan.. dia nak selamatkan bola tu da termasuk nak wat gane kan... cuma yang pasal mercun n kes melabel kelantan tu. tak patut la kan.. yang buat tu sorang je. tak yah la nak label semua. entah2 yang buat tu bukan orang kelantan ke.. saje2 jadi penyokong ke.. cuba think positif sikit. tak yah la nak buruk-buruk kan orang. dah menyampah nengok fb tuh org duk wat page mengarut-ngarut... kami benci la kami anti la.. dah kau macam orang suka sangat.. golongan-golongan nie gila glam sebenarnya. rakyat malaysia.. open kan sikit mind tu... berhenti la menjadi kuno dengan sikap typical tu. sampai bebila tak akan maju...

p/s: baru aku perasaan yang aku selalu tulis post rojak. sebab tu aku selalu susah nak bagi title untuk post aku ahahha tettt....



..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change