meeting love .. double love

ini dia.. punya lah bapak segala semangat bangun awal pagi tadi. selalu kalau ada program meet up with d gang aku paling lambat tapi hari ni aku sampai dulu.. kuar berdua je punnn.. ho.... layan kan aje.. gambar di bawah.. dating tu.. pergh... pergh.. lama dah tak dating2 ni


perghhh... bapak ah lelehnye.. ini dinamakan nasi air.. d most fofular.. antara aku n d gang.. rasa dia pergh mengancam memang kenyang la tu kan..


ha3 ini lah insan yang berdating dengan aku.. kah3.. alin bestfriends aku.. peminjam telinga yang setia weeewiittt,,, hey.. im straight! kah3


okeh abaikan manusia selenge diatas. ahh memalukan gambar nie!! sbb tu kecik.. tapi tak kira nak tayang jugak!!


 finally! ini adalah fokus utama kepada penjumpaan ini.. kan ritu dah cakap x dpt pi BBW. so aku mintak tlg alin belikan.. dia duk upm serdang berjiran je pun.. ouh.. <3 ehh.. aku ni bi.. kira di tahap tak berapa nak pandai pun bukan paham sgt. kengkadang budak sekolah rendah kat bandar2 tu lagi hebat. tapi its never too late 2 learn kan.. aku harap pembacaan gini boleh tambah kebolehan berbahasa aku.. ho3... 



last but not least... ini adalah pendapatan bulan ni.. janji for oct no more books november maybe... c kahlil gibran sayap-sayap patah adaptasi suffian abas diatas itu boleh didapatkan daripada selut press. BBW tak jual.. hahaha.. ouh heaven...!

ouchh lupa.. got to go tolong ibu buat kuih hueh hueh hueh,... sebelum kena jerit mari serah diri!!

p/s: aku lepak ngan alin je sebab semua sibuk n busy exam la ape la.. nasib alin cuti.. ho3... itu pun sekejap. dia semangat buat kuih raya..haji.. of coz not deepavali.. nyway.. happy deepavali untuk yang menyambut.. ouh .. untuk teman-teman yang jauh diperantauan.. saat ini sedang terliur.. ampunkan beta ha3





Comments

wah... nampak cam best buku khalil gibran tu.. macam nak cari aje..

makanan tu buat aku lapo di petang hari..
encekgadis said…
best2 ayat dia klasik.. ko nk beli leyh oder kat sufian abas http://sufianabas.blogspot.com/2011/09/hanya-di-frinjan-23-shah-alam-dan-sooq.html

hahaha maaf kan aku.. tak berniat nak melaparkan kau hahahaha.. sedap weyh bapak sedap!
ooo.. tunggulah aku ada fulus nanti aku beli di sana..

*aku guna kamera Nikon D3000 aje..
sekamar rindu said…
salam..

sedap nasi air tuuuu..teringat time kat kg..:)
encekgadis said…
faien... beli jgn x beli.. ho3... whoooaaa ko tau ak pnah kumpul duit nk rembat d3100.. tp mendapat tentangn hebat dri ayh aku T.T

sekamar rindu.. waalaikumsalam.. yup2 sedap gila kot nasi air tu.. hu3.. kg kt mane?? meyh dtg temerloh.. ada port best!
GadisNOTA.. kau tengah belajar.. duit belajar fokus untuk keperluan kau sebagai pelajar.. aku beli dulu guna duit kerja.. jadi bila dah beli.. mereka tak dapat nak tentang apa-apa.. hehehe.. tunggu kau kerjalah baru kau beli.. sebelum beli kena jugak fikir.. patut ker aku beli?.. macam aku hari tu.. main beli aje sebab dah tak boleh nak sabar.. nak beli D90.. tak lepas2.. jadi aku rembat mana yang aku mampu lah.. huhuhu.. panjang pulak komen ini.. =P
encekgadis said…
huk3.. ayat ayah aku sma dengan kau.. ha3.. sabaq je la.. tapi sebab konon tunjuk protes aku pi beli kamera lomo hahaha..
encekgadis said…
gadis nota buku.. kah3. sedap nama kau kan. tak sangka aku ada kembar ha3..
kau istighfar kerana terliur pada makanan atau bukuan?

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change