ciri-ciri lelaki macho

ciri2 lelaki macho.. sapa tak lalu nak baca tak perlu lah buat post untuk membidas kenapa aku tulis post tajuk nie. sebab aku tulis sebab.. sebab tengah rasa nak tulis. bajek ade je nak membidas. siapa nak bidas pun ikut suka la.

siapa lelaki macho?

lelaki macho adalah lelaki yang cool bak kate miela lagi yang gamble jer selamba badak je. tak kesah la betapa huru dan hara di sekeliling dia tetap tenang.

lelaki macho adalah lelaki yang tak luahkan rasa sayang or cinta dia melalui kata-kata i love u , saya sayang awak cintaku bukan di atas kertas semua tu. lelaki yang macho adalah mereka yang melahirkan rasa sayang melalui perbuatan.

lelaki macho adalah lelaki yang selalu bersikap dingin dengan orang yang dia sayang or dia cinta atau lebih tepat tak berapa nak ekspress perasaan dia.. ala2 ego gitu. kadang2 ego sikit tu comel pe ahahha

lelaki macho adalah lelaki yang clueless... yang susah nak expect pasal dia.

lelaki yang macho adalah lelaki yang hanya ekpress diri sebenar dia.. yang betul berbeza yang unik yang pelik yang menjengkelkan pada orang yang dia sayang.

oke setakat ini saja yang aku boleh pikir sekarang.. ini hanya pada pendapat aku je.. akan ada yang tak sesuai dengan ciri lelaki macho pada kau... aku tak kesah sebab semua ada pendapat masing-masing kalau sama tak ke haru tu.. duk berebut dekat orang yang sama je. huh?

motif entry : nak pujuk hati untuk kurangkan ingtan pada np.. tak yah pikir sangat lah benda2 ni.. semua.. tapi masalah dia akak bagi banyak movie so bila layan movie mula la feeling lebih,,,, hok sekarang nengok it started with a kiss dulu pernah tengok tp tak full episode ni baru layan balik hero dia mempunyai ciri ciri di atas aahhahah layankan aje... lepas ni tak ada masa nak melayan movie dah.


p/s : perlu susun atur semula perjalanan semester 2 ni.. untuk memastikan semua impian tercapai.

soalan maut dari greenteeth agak2 np tau tak dia tu np.
ak jawab.. kalau dia rasa aku mksudkan dia kalau boleh pretend je yg aku x mksudkn dia selagi ak x bterus terang x yah cuba cari.. sebab aku nk biar masa yang menentukan.. insyallah lepas 3 tahun nie tgk la keadaan macam mana. benda2 gini tak yah nak heboh2 sangat doa je yang terbaik sebab semua ALLAH dah tentukan buat masa sekarang fikirkan apa yang penting dulu. peace yoo...

tetiba nk wat ayat memujuk hati.. *rsa grm actually tdk diendahkan ahahha wow gytu*
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change