first day second week second sem first year

first day second week first year. dengan ini aku melaporkan hidup aku yang hectic yang giler. aaa... x ada la gila sangat aku jer yang tergiler... aku selalu je open page new post tapi satu benda pun tak tertulis bila ada idea jemari ni kaku menulis.. susunan ayat terumbang ambing dan tak cntre. mungkin otang juga sedang terumbang ambing. kalau nak ikutkan banyak benda yang aku kena buat tapi satu pun aku tak buat lagi. petang tadi aku duk tidur je. hoish.. malas! tambahan pula dengan air tak ada... pantry dah jadi bilik mandi. broadband bermasalah.. elaun yang masih tak nampak bayang juga.... segala bagai benda yang perlu dibeli dan di bayar. perlu usaha kuat membahagi masa. melakukan perkara yang kita suka dan penuh minat akan menjadikan semua kerja tu mudah dan menyeronokkan tapi sebaliknya melakukan sesuatu yang kita lakukan tanpa minat akan membawa kepada ketidakseronokkan. yeah betul la tuh kalau aku ada rm160000 dah lama aku tarik diri.. tapi tak ada. so aku just buat sekadar yang termampu. kena bahagikan masa.... yang pasti aku enjoy bisnes. aku rasa lapang dan seronok... lecturer aku ada cakap untuk mendapat kejayaan dalam sesuatu bidang kita perlu ada minat dalam bidang tersebut.. dah tu aku ni gane? kadang-kadang ada persoalan yang kita sendiri tak mampu nak jawab.

kesimpulannya air tak ada broadband macam bangang buat aku rasa nak cari pasal..
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change