made my day im growing up


i've grown........ enough?? aa to be better yes. life so far good Alhamdullilah... lovely family, lovely parents, lovely sister, lovely cousin, lovely family members... even just few of themm but there's still somebody someone to me ^^ and lovely friends... ouh ALLAH thanx for given me chance to have them. yeah hidup mana pernah ada yang sempurna.. masih ada kekurangan tapi jika dibandingkan dengan kehadiran semua dalam hidup aku... selayaknya untuk aku bersyukur. walau cita2 aku bukanlah benda yang aku perjuangkan sekarang. walau aku sedang berjalan di jalan yang aku tak bagi sepenuh hati aku. jalan bukan pilihan aku.. tapi selagi aku ada mereka i can define my life as complete. =)

after 12 mac 2011 passed by. aku rasa sudah melangkah ke satu alam untuk berfikir secara lebih matang dan tenang. egosentrik tu dah turun dari tahap kritikal. kepada normal. menjadi tenang. kepala semakin terbuka menerima mereka yang menjengkelkan dulu.. ya dah boleh go on trough together. prinsip yang kamoo guna bila aku aplikasi terasa ada kesannya. how hell you are how good you do terpulang pada kauorang dan aku bukan dilahirkan untuk masuk campur hal orang.. hidup secara sendiri ikut kepala sediri ni seronok. sebab tak perlu fikir apa orang fikir tentang aku sebab aku pun tak pernah fikir tentang orang.. fair and square. ok la tu kan. kepala pun terasa ringan menjadi pihak berkecuali. mungkin lepas nie.. aku boleh belatih menjadi pendengar daripada pembahas. tak perlu lah canang pasal orang lain kan.. sebab aku puu tak suka orang canang pasal aku. ^^

after 12 mac 2011 jugak aku rasa macam rindu je dengan schoolholic weather. betul la orang kata kita akan menghargai sesuatu tu bila kita dah kehilangan dia. hok3.. sekolah tentang classmate yang bersongkok tapi gila-gila dan selalu gila bertudung labuh tapi kecoh.. makan bekal sama masa rehat suap-suap. boleh dapat sekarang? payah! kecuali bila kitaorang gather balik. makan coki-coki berebut pergi koop berperang untuk coki-coki.. ahahahha fenomena coki-coki melanda... bagai taufan. curi-curi makan bila cikgu tengah mengajar lurut isi coki-coki guna pembaris. beli 6 makan 2 sedekah 4... berdebat berperang. meniru mengejek ketawa. mengadu mengeluh bermimpi dan berangan-angan. gila pengalaman yang tak jual online mahupun stokis berhampiran.dan aku rindu itu. hari yang hectic 24/7 tak ada rehat. tapi dengan diaorang sekeliling aku tu.. letih tak terasa. dan alhamdullilah ukhwah terbina masih sehingga sekarang dan aku harap untuk selamanya... amin..

thanx a lot to my super dupper best buddies eva.

mira si gigi hijau yang tahu tentang hikayat notepad dan nota pelekat.

alin pengelap air mata yang berbaldi mengalir. she's know much.

miela tunjang penguat menolak aku ke atas. dia kuat.. nag lovers, hati batu, urat dawai tulang besi. hahahahaah

nana gadis 10 tahun yang sedang mencari abang ipar utk sina ahahha

ika chef muslimah.aaa yang selalu mengingatkan teman2 tentang DIA. mesej2 peringatan perkongsian... sweet.

nasirah penjaga kucing liar.

nisah d clueless one..

pendy a friends, si mulut celupar. pengkritik, haters and supporter, brother, a angel? ahaha tu melampau, urmm protector whoaa.. aku puji melebih but this for real... tapi sekarang dia dah pencen sibuk kat dapur... ouh i miss that time were we can have a talk in middle of nite while have dating with his girl.. ha... bagi tahu aku mana nak cari a friend macam nie? ayat dia.. "koi cakap ke aok kawan ngan awek nie lain. orang laki kadang2 lagi hargai kawan and care kawan dari awek.. so aok tak yah risau ke balak." ouh dem... i miss him.. budak sina keep gosiping ape aku peduli yang aku tahu i've drawn d line neva across d line.. and his d best as a friend ever... walau mulut dia berapi rasa macam sepak laju2 hahahah in the end his mean a lot =)) ayat dia "kalau ada sesiapa buli aok kat sne aok bgtau koi, biar koi ajar dia sikit." tak ke terharu tu? samseng hati batu muka legend. tapi boleh cakap dia sweet?? why not.. awek dia pun boleh go through dengan aku.. ouh sepatut aku buat special post untuk dia. ahahha pendy... rindu wuwuwu

farhah hurm my swetie a lot of memories.

chekgu aniq... gambargrapher satu2 nya kwn masa plkn yang aku keep in touch. chekgu. mathematician. zero to pro person. make an effort for everything he do. d most important skop exam partner ahahahaha.. talk about hobby and interest which is same... that was great huh..?? =))

untuk semua... thanx untuk segalanya.. u've made my day.. walau pun this not wat i want this not d way i hope.. tapi as long as ada all of you aku boleh tersenyum riang gumbira.. thanx.. so much.

p/s: menjadi dewasa ni mengelirukan sebab kadang2 tengok budak mandi perigi dalam hujan tuh menyeronokkan. but i've move n i cant stop my step =)

p/s/s:

5 years for S

3 years for R

2 years for N

all three main tepuk sendiri.. say it out loud. thats not me. sebab i hate kehilangan which is tu yang terjadi even keep it in deep. ahahhaha mungkin cukup setakat ini.. malas nak fikir bila sampai waktu akan sampai jugak.. kan

lebih berbaloi 8 years for jerry and 5 years for jun matsu.. ahahah bermimpi tu memang seronok. tapi realiti lebih mencabar.


..wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change