kerja-kerja.. lalalalaala

sila lah simpati dengan aku.
dah dua hari aku tertonggeng terbalik frust x dapat nak connect internet. call celcom dia suruh tukar setting bla.. bla.. bla.. hoish dan2 gytu jugak.. nie pun alhamdullilah hati tergerak nak on tengah pagi buta pukul 3.00 memang x ada siapa yang ada hidupku sepi tanpa mu tau. aku on pun atas urusan bisns. nak cari duit lebih.if tak memang giveup campak broadband masuk sungai pahang.

oke to do list untuk malam ni

1. update fb TIAHARIDZSHOPPING HOUSE aku nak upload gambar stock baru and... nak kemaskini maklumat terms n condition jual beli.. customer ni kadang2 ada yang x boleh bagi kerjasama.

2. update fan page TIAHARIDZ BEG PARADISE nak update stock and clear stock. adalah digalakkan anda semua add dan follow both page ngeh2.. =))

3. nak update blog adyarts n craft ada yang submit order even dah cakap order closed.. so agak pening jugak.. so untuk memudahkan aku akan open order semula.. =)) n kena follow all those follower.. sebab follower tu tolong promote blog kita, kena hargai.

4. ingat nak update blog tiaharidz shopping house tapi macam tak sempat. first kena setlle yg no 1 n 2 dulu d rest boleh buat esok...

doakan mission berjaya. hok3...

elok tengah hupdate blog nie ha.. cazen aku bg link.. blog budak x cukup umur.. bangga dah x virgin... aigooo.... adik manis... itu kepala kosong ka? itu otak ada dekat lutut ka? ayat dia "aku penah main. peduli org kata janji ada maruah diri." gila rasa nak terguling2. adik manis tau kah maruah itu apa? maruah itu kuih ka? atau roti? aduhai.. sayang nye la muda lagi dah rosak. ni boleh digelar sebagai devian. perlakuan yang mnentang norma masyarakat. ada tiga cara untuk mengatasi pengasingan, pemulihan, yg ketiga dah lupa. hok3.. sudah buka aib sendiri. ouh murahnya maruah zaman sekarang. sian mak bapak kau dik. bangga cerita kau sesuka hati hug n kiss bf kau? sungguh budak2. semoga dapat ptunjuk... amin ya rabb.. semoga insan itu tidak terus sesat dengan jalannya. tidak terus hanyut dengan syurga dunia yg sbenarnya neraka akhirat. bangga bertukar ganti boyfie yang jambu. hahahha gila la budak. to give love as meaning of life is same as u give ur life meaningless.. couple pakwe makwe ni. bukan segalnya. tak perlu update setiap pakwe kau la dik, nak couple senang je baru kenal 2 hari da couple.. gila salute aku dengan kamoo dengan notepad dah 2 tahun lepak je kawan. x couple kena menuntut dengan kau nie. ahahhaa...deyh adik manis sadis sungguh. aku ni kira kampung la eah tak ada pakwe? hahaha mengarut.. hidup biar tak ada kekasih janji berkat. hok3... semoga kau dapat ptunjuk. kau tu bukan cinta bukan love kau tu nafsu je lebis.. aku dulu pernah being 14 jugak. tapi x ad mlampau sgt nk up macam kau. kesian jugak nengok bebudak sekarang. dah la budak dari aku layan kau baik aku buat kerja aku carik duit.. ada paedahnya.. boyfie2 semua nie.. jadah mengarut je

okep salam.. nak teruskan kerja... salam. semoga kita semua dalam lindungan YANG ESA. amin. =)
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change