music make me happy

la.... aku tak perasan.. asha ada tag aku contest music make me happy
dah la da 31 mei. tak tau lagi contest ni valid lagi ke tak.. tapi tak kira... aku nak jawab jugak.. task dia lagu yang memberi makna... ahahahha aku memang suka tajuk ni. sebab tu gigih nak jawab. lagu yg beri makna kalau lebih dari satu boleh x? lau ikutkan syarat dia satu je tapi aku nak bagi 3..

1st : telegram buat yoko. dari the times. sebab... dulu masa budak2 masa main2 masa tak matang kamoo. pernah bg lagu. mungkin dulu kamoo saje je memain bagi suka2 semua org dy layan sama tapi aku yang feeling lebeyh.. start dengar lagu ni la aku layan the times.... =)

2nd: lagu karma faizal tahir. sebab? aku tak leyh terang secara terperinci sebab tettttttttt.. aahhaha

3rd: chrome butterfingger. aku start kenal butter baru gak lagi dalam ujung taun lepas.. padahal band ni legend da. aku mana ada abg or kawan yg layan music grunge so x tau la ari tu godek2 youtube jumpa la band nie. aku mula fallen dengn butter bila dengar lagu maharani. lepas tu mula la carik2 lagu butter semua. rupanya depa ni legend habis.. tapi skrg tak keluar sebb emmet kat oversea.. belanda tak silap. yang ada sekarang selalu kuar pun loque.. monoloque kekanda adinda tu. sebab mula suka kat butter aku gy download semua lagu diaorang tapi banyak lagi yang tak ada.. sikit baru yang ada.. dengar punya dengar aku memang layan chrome. sebab lirik dia..

heehhh~......ooooo...

never been to a place like here.....
never seen it anywhere.....
very eager...
I won....der... anyway....

guess I wasn't needed here 3x
s***!...

since its new it has no tangles...
isolations have no flower....
very near...
I sco...wer...
but anyway..

guess I wasn't needed here 3x
s***!.....

guess I wasn't needed here 3x
guess I wasn't needed here ......

ce layan...




lagu faculties of minds dengan vio pipe pun superb..... =)
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change