blookzine

baiklah aku dah settlekan bogel menuju tuhan zahiril adzim *aku jadi takut nak baca kat public mula orang pandang serong memang rasa nak maki. masing2 otak biru dan kuning. pantang perkataan pelik mula la kotor. hoishh... ini tentang hidup tentang life. dont judge a book by its cover der.*

aku juga dah settlekan rokes. dem aku tak membazir masa dan duit bila aku bank in rm9.50 untuk magazine saiz half a4 dengan muka surat 65... sebab input dia double triple daripada saiz dia. serius untuk abang jef encik editor i bukan kipas i kagum! ahahha

aku juga dah setlekan matanya teleskop hatinya kapal dalam botol kaca. kesimpulan... gila! paling menikam kalbu ialah kesah matanya teleskop hatinya kapal dalam botol kaca. tentang robot yang matanya teleskop dan hatinya kapal dalam botol kaca. kesimpulan tentang bila inginkan sesuatu tapi kita tak boleh dapat dan rasanya sungguh mendukacitakan. banyak lagi cerita pendek dalam tu. bukan cerpen tapi cerkas = cerita ringkas! sufian abas aku pun x nak kipas

aku pun dah habis nyaman si puding roti cerita pertama grab hati aku pari-pari comel dari laut. kesimpulan cerita dia nak cakap rasa budak gemuk yang tak ada siapa sudi nak kawan dia dan kelihatan pelik walau dia rasa dia pari-pari comel dari laut tapi dia sebenarnya seekor ikan buntal..

sekrg nak habiskan sperma cinta linglung. first hati aku berbunga sebab last page ada autograph linglung. walau aku tak pernah jumpa linglung walau aku kenal linglung bila aku beli sperma cinta. walau sperma cinta aku beli sebab aku tengok feedback nazuwan, beautifulnara. com dia cakap sperma cinta ni "lebih kelakar daripada cerita hantu kak limah balik rumah" aku kira hebat la tu kira aku bangga sebab aku hargai penulis dan karya mereka. dan aku rasa autograph penulis macam linglung lagi berharga kot dari autograph fasha sandha yang giving nothing except lakonan air mata entah pape dan kontroversi entah apa2. memang hebat mau tidak aku naik malu bila orang pandang aku baca sorang2 sambil sengih menyeringai terhenjut tahan ketawa. kalau orang kata aku gila aku redha. ada lagi sepuluh ms tak habis. nak habis tadi train dah sampai destinasi nati aku habiskan aku buat review ok.

kata-kata1 n kata-kata2 otw n aku nak habiskan lagi sikit kasut biru rubina.

baiklah ini hanya mendabik dada sikit je. review sebenar aku buat satu demi satu lah.. aku rasa review buku je modal idea aku update post sekarang ahahaha hidup aku sibuk aku jadi tak sempat nak fikir idea. kalau terfikir pun masa tu aku jauh dari laptop bila aku buka page new post idea tu dah lemau jadi idea tu dah tak relevan.. ahahha aku sebenarnya semalam dah nak buat review bogel menuju tuhan tapi sebab banyak makan otak aku stuck! ahahaha.

okelah aku nak habiskan sperma cinta dengan kasut biru rubina dulu. lepas tu aku nak settle kan urusan kelas. ganti kelas dan tugasan.. eh dah pukul 9. ah pedulik apa.

dah settle zine n blook aku nak setlekan ranah 3 warna pulak hok3... muah.. muah.. sedang abm tak berusik.. dipedulikan apa aku? huh?

ouh ye... aku dengan bangga menatng fisheye merata-rata. sekali aku sangat lah sengal sebab tak letak bateri kalau orang tau malu.. mana nak letak muka? dinding? dalam kasut? memang tak lah!

pakwe hensem tak ada ari ni tak leyh usha dah.. ahahhaha pak we tak hensem pun tak ada. aaa trait pang pang pum pum deng deng pun x ada hahahha tibe!.

ouh aku tak tidur malam tak terlena sebab terbayang mana aku nak susun letak dan pelihara camera2... akhirnya tergoda dan aku membeli jugak camera beg rm100... dengan ini aku isytiharkan tiada lagi pemindahan duit wang jugak money untuk pembelian barang2 lain sehingga semester habis. makanan juga perlu dicatu..

esok mula bengkel pengurusan organisasi.. yeah itu dem! menyerabutkan.
aaa.... bila la ada masa untuk aku wujudkan tab review buku n tab notepad, notapelekat cinta kau. ahh da lama tak menulis. haisyh.. haisyhh.. kalau nak fikir kerja forever pun tak setle oleh yang demikian... baik habiskan buku2 dulu baru buat kerja. titik!

ada sape nak kata aku poyo? eh sejak bila aku kesah apa kau cakap. ahahhaha =)
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change