CALLED ME A LOSER BECAUSE IT WAS ME

macam gila apa yang aku rasa.
walau apa pun..
walau aku cakap pada kawan aku yang ada sedang patah hati,
yang sedang berimplikasi perasaan
ayat skema.. jika dia ditakdirkan untuk kita dia akan kembali aku laungkan pada mereka agar mereka tenang
in fact aku sendiri gagal settle implikasi hati aku.

aku sendiri gagal kembalikan denyutan normal perasaan.
macam sengal!
yeah.. yeah.. aku lebih loser daripada mereka yang patah hati tu
aku lebih loser.
sebab aku tak pernah ada keberanian untuk meluahkan
aku pretend aku ni bagus.. dan bongkak menjadikan diri aku contoh.
padahal aku sendiri tersungkur

ya.. aku hipokrit
memang aku nak bagitahu tapi aku pengecut.
gila pengecut kehilangan walau aku tahu even aku tak bagitahu dia akan pergi jugak.
aku tamak ya mungkin

selalu menggunakan ayat indah untuk menutup kelemahan diri
memanglah bagus untuk keep it by myself
tapi aku sepatutnya mampu untuk mengawalnya
aku sepatutnya control benda ni.
tapi aku gagal.

im such a loser yang sangat hipokrit.
pretending to keep quite not because of i've to do so as all this fated. but actually i was a loser that afraid to face d reality that i will be hurting by confess all those things, and iam afraid to have him a far then will away for eva.. after all happend in past i was d traumatic person towards this kind of situation. JUST CALLED ME A LOSER... BECAUSE IT WAS ME =(
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change