kasut biru rubina matanya teleskop hatinya kapal dalam botol kaca nyaman si puding roti

Penantian aku berbaloi tadi pagi-pagi sebelum rehat menapak ke hep.. macam aku cakap sebelum ni la.. adalah merupakan satu perasaan luar biasa akan meresap ke jiwa apabila melihat nama ada dalam senarai penerima bungkusan. ahaha aku rasa nak tersengih sampai ke sudah. tapi malang pj buat aku gagal tersengih malah tersemput! ouh lupa aku order buku ni daripada esastera. <----kau klik nanti boleh la kau terjebak dengan aku sekali... order secara online je aku mampu sebab nak pergi frinjan dengan maskara or event-event diaorang memang aku tak mampu la.. jauh... kat kl besar lagipun aku budak bawah umur tak semudah abc untuk mendapat pelepasan. T_T... bila bawak bungkusan kertas putih yang nipis gaya bawak kertas a4 kosong yang digamkan classmate aku pandang heran dan pelik...

REAKSI

ape tuh?
-buku
itu buku?
-ya buku
buka apa tu?
-buku indie macam kumpulan hujan
keciknya!
-mudah dibawa
berapa ringgit?
-RM60 untuk 3 buah termasuk postage
mahalnya!
-diaorang indipendent bukan syarikat besar. so tak kesah sangatlah. semua diaorang buat sendiri this the way how we support them *oke yang bi ni aku tak cakap kat diaorang ni aku tambah hok3*
banyak duit eah nak beli..
-dia kalau kita minat walau apa pun redah je. duit kalau jimat sangat pun tak kemana. macam kepuasan.
kalau aku, tengah tak ada duit aku tak beli. baik untuk makan.
erk? aku diam.. jawapan dia sama. kepuasan.. aaaaa,,, aku bukan orang tukar kasut kerap. aku tak beli baju selalu selalu, aku.. tak ada benda lain yang aku adore selain buku dan kamera atau gadget.. tentu2 kamera dengan gadget aku tak boleh beli hari-hari.. beli buku aku rasa puas aku boleh ketawa senyum.. dan aku boleh dapat idea untuk update blog? urmmm.
macam tak best je..
-aku beli aku suka.
bahasa dia pelik.
-itu seni.
dipertikaikan lagi..
-aku biarkan..

petang tadi masa beli makanan aku tunjuk pada pinkteeth.. ayt di heelaian penerbit "buku ini hanya layak dimiliki oleh minda matang sahaja" noktah.

ini depa tak tahu.. kalau tahu pun tak ada pun yang berlaku kot. tak mampu untuk buat aku dapat anugerah nilam 2011.

aku ada order 4 zine
1 magazine
dan.. disebabkan dengan yakin ydp kata esok elaun masuk.. aku terus online transfer duit rm35 untuk mendapatkan BOGEL MENUJU TUHAN.. yihaaa!!!

aku mengarut banyak sangat ke? maap.. maap.. ini dia buku yang mengeliurkan kan aku... =)




sekian terima kasih.

hari ni letih sangat aku janji dengan pinkteeth nak pergi jogging.. balik daripada kelas kat library aku pi cafe acik beli makan. aku rindu acik! gila sedap nasi goreng ayam dengan sup kaki. lepas tu... aku janji dengan pinkteeth nak jogging pukul 6.oo lepas tu aku postpone pukul 6.15 sebab aku nak baring kejap letih dari pagi tak rehat. lepas tu.. di bawah sedar aku tertidur!!! pukul 7 baru sedar... nengok ada 2 mesej dari pinkteeth.. sob3 rasa bersalah T_T pinkteeth.. maap.. maap.. sorry.. sorry maaf la.. maaf.... sorry.. sangat2.. aku call pinkteeth ... pinkteeth majuk.. uwaa.. adess.. janji tak buat lagi.. T_T
..wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change