lapar tak menjamah apa-apa. aku sangka bila kita menantap makanan-makanan yang enak di makan oleh insan lain kita boleh kenyang. sayang kita kian lapar... sepatutnya memang begitulah kan? atau aku cuba menyongsang arus? songsang itu negatif. perut dah berekeroncong pasti aku tak dapat fokus lakukan kerja.. jadi... aku malas untuk mencari makanan.. tapi... aku bisa kebuluran,, des... mood masalah menguasai jiwa minggu ini.. jadi jangan salahkan daku.

mimpi malam tadi sedih.. ya.. mimpi mainan tidur permainan syaiton.. tapi bangun tidur masih teringat pada mimpi itu. sedih.. terlalu berfikir tentang kamu agaknya sebelum tidur semalam. mungkin juga.... jarang2 mimpi aku sedih selalunya kisah thrill seram juga romantic comedy. ah mimpi mainan tidur jadi lupkan. ya agak mual tapi.. ini mimpi yang aku masih ingat dan aku harap tak menjadi dejavu!

sekali lagi nak tanya.. gay tak kesian ke tengok gadis-gadis yang masih belum berpunya @ andartu @ andalusia... sedih aku begini.. gay tu hensem!!! gay pasangan gay kau tak cantik dia hensem.. ada kala menongkah arus nie sangat tidak bagus.. bertaubat lah gay demi wanita cantik dan kurang cantik diluar sana....... ouhhh... sentap hati mak nak bila terpaksa bersaing dengan jejaka hensem untuk dapatkan jejaka hensem persaingan yang tak sihat!

5 hari perlu ditempuh lagi... dan kemudian aku nekad pulang aku nak makan gcb!
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change