QUALITY of life



bola tu bulat boleh golek2.ketentuan dan takdir.biasa la tu.tak yah emo2 tak yah marah2 menang kalah adat. sebab dalam sukan tak ada sistem menang-menang mungkin semangat aku2 kau2 tinggi sangat kapitalis punya kerja!ah mengarut!
conclusion. they try their best so stop mengkodem our team or their team. game is over.try next time. well done tiger. congrat lion. tiger n lion both so cute. they live life happy together forever.in zoo? i means animal not d team.ho3.

ini benda aku nak tulis kat fb. tapi panjang sangat lebih limit. so aku divide by two dan aku tak puas sebab orang feedback kat satu status je. eah tamak!
aku gila glamour.

entah tiba aku kena sawan kami.. untuk ke 3 kali tengok series and second untuk movie boleh pulak aku tahu pasal buku dia. jangan salahkan aku 1000 copies keluar 3 years ago then memang susah la nak carik. so aku takut kehilangan then after 3 days pencarian finally jumpa those yang still ada stock. aku check silverfish tak ada, kinibooks sold out, mph sold out, amazon ada tp overseas then in us dolar macam aku tak pandai nak order. then aku cari google2 ada cakap kat kinokuniya. cari tak ada jugak lastly jumpa kat BADGER MALAYSIA *klik* they cool! tdi submit order tadi jugak bayar pheww.. aku pathetic ke? biar je lah kan..

gambar atas buku untuk filem : KAMI

gambar bawah desktop laptop. perghh aku suka.. aku rasa macam cool. aku lah yang rasa kau tak rasa sudah ada aku kesah. yang cool laptop aku bukan kau. ahahha

QUALITY ONLY HAPPENS WHEN YOU CARE TO DO YOUR BEST. *cawan boss ALI pegang masa bebel kat ALI*

weyh actually aku nak update pasal bola dah melalut pasal KAMI.. anyway sorry kalau korang bosan aku skema gedik poyo cerita pasal buku je.. dah aku tak ada idea.. kau ada nak tolong curahkan kat brain aku? perlukan minyak pelincir ni encik brain ni. ouh alamak review buku tak buat lagi. buku lagi.

pinkteeth cakap one day aku akan jadi mcm 'daddy' yg kitaorang selalu kata2 coz dia selalu tunjuk dia suka buku baca bukut. kitaorang kata dia belagak. n pinkteeth kata one day aku akan jadi macam dia. ouh ya? atleast if aku jadi macam dia pun aku hanya mampu cakap pasal buku. bukan harta kekayaan penthouse, merc dan banglo RM 350 000. mungkin tahap menjengkelkan aku pada murid nanti masih tak mencapai tahap kritikal. haraplah...

apa jadah tajuk aku dengan entry ni? beribu kali aku cakap aku tak suka tulis tajuk. kalau ada paling mahal pun signature aku. ouh terima kasih untuk yang ALERT! ahaha

.wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change