review zine:tonggang langgang cikbubi

tonggang langgang latest zine sampai khamis and habis baca tadi. review? hanya aku boleh cakap enak dan mengenyangkan. tak perlu aku cerita satu persatu di dalamnya kerana tidak adil. aku membayar sejumlah matawang untuk dapatkannya dan kau senang2 je dapat makan free. aku tak buat kenduri maaf. jika betul suka. jika betul baca maka sokonglah jerit perih usaha penulis. cikbubi. aku memang dah fallen dengan cikbubi. aku kenal cikbubi bila aku beli zine daripada NAHA. aku beli sebab banyak zine dah sold out tinggal zine cikbubi. ouh mungkin jodoh nak jumpa zine cikbubi ye dak.

aku suka sebab aku rasa isi zine tu dekat dengan diri aku.

cerita kemistry antara kita dan pasangan aku rasa macam suka ahahahaha. kena cari yang sama minat.. aaaa mungkin ada sikit2 ahahaha.. tapi kalau tak sama? well cik bubi cakap kat entry lain pasal hormat manusia berbeza. hidup mudah kalau kita nak mudah ye dak?

meyh aku nak promote kalau kau tak percaya aku kata zine ni enak dan mengenyangkan maka pergi la beli aku beli kat DISTRO BUKU. pergi search kat fb. and boleh jugak beli kat CIKBUBI carik cikbubi jumpa la nanti.*tanya cik bubi macam mana nak dapatkan*

ya its photostat material. bukan hardcover tidak berwarna warni gambar. tapi cukup aku cakap buatlah anjakkan paradigma. zine memang ini. dan jika hardcover terbitan penerbit syarikat mengeluarkan novel setiap minggu dikenali ramai termasuk dalam bursa saham tapi kalau tulisan sampah.. yet buku itu juga sampah. after all aku rasa aku jumpa kepuasan dengan zine. terima kasih. ringkas padat padu. kencang. aku bukan kaki kipas aku hanyat buat review benda yang aku suka.

adeh... bogel menuju TUHAN tak siap lagi. okey2.. one by one... insyallah aku buat. dalam masa terdekat. hok3 aku sibuk la abm x buat lagi isnin presentation. memang enak! zine ni pun tereview sebenar aku nak cakap pasal pilih pasangan yang punya minat sama je. ahahhaha tapi apa salah dah habis baca dan sekali lagi aku tak membazir. ALHAMDULLILAH

oh ye zine cikbubi dah ada 2 edisi. =)
jika disuruh pilih doktor, cikgu, ahli muzik. aku akan pilih ahli muzik sebab doktor menilai sesuatu berdasarkan kaedah saintifik, cikgu menilai menggunakan falsafah dan pendidikan tapi ahli muzik orang seni menilai sesuatu dari satu sudut jauh dalam hati dan beza! dan sebenarnya aku tengok orang main muzik tu macho.. ahahhaha bukan aku kata doktor tak macho.. cikgu tak macho.. tapi malam ni aku nak cakap ahli muzik itu macho.. terpulang pada aku. esok2 aku tukar pulak ikut pada mata aku tengok mana. eh aku cakap macho bukannya nak kawen. hoish!

nah layan video cikbubi.



sweet kan...

ouh sebenarnya motif utama betul2 motif aku nak cakp aku cari yang ada hala tuju minat selari dengan aku. sebab tu macam feeling semacam baca pasal minat yang sama pasangan kita aku tak ingat la tajuk dia. nanti aku cek. hok3 aku rasa dia sweet la kan. ah gila! sweet sebagai kawan alhamdullilah.

oke tidur dulu nyte salam. insyallah tak ada pape isnin BUKU UNTUK FILEM: KAMI sampai. yeah aku kena berhenti melawat deme bunya blog fb dan sebagainya. dah kering! jangan keluar limited edition or rare blook dalam masa terdekat please. sebab aku pencinta limited. aku dah kering pokai habis dah ni.
..wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change