selamat siang

block sana block sini.. mahu tak berapi.. arghh.. gangguan betul! ye meminjam hak orang.. menggunakan wifi.. sedang broadband hanya dibeli sebagai hiasan.aku sendiri tak tahu apa punca broadband aku gagal berfungsi normal. sedangkan biru lampu tak boleh guna apatah lagi hijau.. buang ke sungai aku juga menyesal!. setiap majlis besar di dewan aku gagal untuk melawa atau bercantik. sepertinya tiap kali itu berbaju batik untuk memalu kompang tak sampai lima minit. bila ada orang besar sambutan juga besar. apa besar sangat orang besar itu? tiap kali orang besar datang pasti ada tak cukup tidur.. gagal menyertai kuliah dan akan ada yang tebal telinga di maki... haisyh.. biasa la tu masing-masing menonjolkan diri supaya dapat perhatian mudah melobi barangkali. tapi papa penonjol tak ada hari ini.. ouh mungkin berkecil hati kerana tidak dalam senarai. ah lantakkan.. aku malas ulas panjang elaun masih belum dikredit telebih bicara langsung melepas nanti. sudahlah.. aku anggap hari ini tiada kelas kerana umi tidak menjawab panggilan.. peluang baik.. pejam mata dan bermimpi sekarang!
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change