tiba-tiba aku jadi macam pemalas.
tiba-tiba aku jadi pencinta last minute punya kerja
tiba-tiba aku rasa tak ada jiwa
mungkin sebab aku terlalu rindukan rumah
ahahhaha rumah manis rumah kan.

jadi dengan itu daripada terus membuang masa baik aku tidur. dan aku akan cuba untuk bangun seawal pagi esok untuk melangsaikan segalanya..

selamat malam...
aku budak malas
eh aku rindu pendy! bengong pendy ada awek lupa aku terus lau aku tak msj tak ada makna nak mesej. memang siap kena clorox lepas ni

hint: pendy bukan notepad. pendy tuan penasihat bermulut laser ala2... kuang ajo tak bertapis muka lagend hati cute. ahahah muntoh!

aku baca post2 aku yang lepas2. macam gila jiwang meleleh.. ahaha malu.. malu.. nanti aku buat misi menyembunyikan pemaluan itu! oh yeah cerita notepad, nota pelekat cinta kau tu ada sambungannya cuma tak sempat nak post je.. ahahha tunggu sampai agak2 bulu hidung kau panjang aku post. ahahahah penantian satu penyeksaan. penyeksaan satu pengajaran. kita akan rasa nikmat sihat bila sakit so saje nak bagi kau sakit sikit tak salah kan? niat aku baik
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change