love is cinta

cinta boleh menghidupkan dan mematikan.
ya mati jiwa bagi yang meletakkan hidupnya semata cinta
cinta boleh seorang itu percaya pada dongeng dan lagenda
ya macam cerita love is cinta. seorang yang dah mati anggotanya boleh masuk tubuh orang lain yang bunuh diri. diberi tempoh untuk bersama keluarganya dan meluahkan cinta kepada orang yang dicintai di tempat mereka selalu bertemu kemudian masa tamat dan dia di tarik naik ke langit dan hilang. ah dongeng romantis buat orang menangis dan aku ketawa. jadah!
cinta boleh buat orang gila dan siuman
gila bila terbayang-bayang melayang-layang.
cinta boleh buat orang kaya dan miskin.
ya aku tidaklah sampai tahap miskin tapi sedang berkurang kerana cinta aku pada buku buat aku kering sekarang. hahaha
pinkteeth bebel2 suh aku benti beli buku.. ish.. jeles letteew.. ahahha sebab buku aku baca dia tak baca. ya dia belum cukup matang untuk faham wakakaka

lah pagi2 pun line giler ate geramnye aisyh.
k la mahu tidur sebentar then bangun nak siapkan draft asaimen. aiyai yai..=)

oh lupa : motif.. aku rasa filem love is cinta tu macam karut jugak. cuma aku respect sebab dia tak punya happy ending. cerita selalu happy ending ni terlalu klise sebab lastly kita akan tahu walau gone pun hero heroin akan together live life happily everafter.. walau sedih jugak nengok cerita x ada happy ending nie.. aha merepek sudah.. ya cite mr. brain best. happy ending tapi hero heroin tak together live life happily everafter gitu!

..wiTh Love..




Comments

alien said…
a`ah
nak membeli buku kopak gak aa
encekgadis said…
biar kopak poket jgn kopak otak kan.. kan..? ahhahaha =)

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change