beware!


kalau mencari pasal dengan aku akibatnya memang mendapat pasal lah
ape jadah nya pagi buta ni pergi mesej aku benda-benda tak ada kena mengena dengan aku
cakap tak mau kalah bongkak.
aku kenal pun tidak entah bila berkenalan tahu
tiba-tiba je main redah suka hati.
orang bercinta kau nak bercinta tapi ape pun tak tahu
ba wau dal wau ha.
aku tak bercinta pun tahu.
waktu bahagia aku kau kenal pun tidak. dah putus nak drag aku sekali banyak cantik. manusia jenis amenda la ni.

ciri-ciri lelaki tak boleh jadi laki

1. lelaki yang semudahnya menyentuh seorang perempuan yang tak halal baginya. tak ada maknanya romantik itu tanda dia tak sayang kau sebab dengan mudah dia ajak kau ke lembah jahanam
2. lelaki yang tak bertanggungjawab ada pulak salahkan perempuan dah kalau betul perempuan tu salah, kelakian kau mana untuk menidakkan perbuatan tu. pikir pakai otak.
3. lelaki tak matang buat keputusan terburu-buru main redah suka hati.
4. lelaki yang ego tak mahu mengaku salah dan bila dipersalahkan malah menyalahkan orang lain.
5. kau pikir la sendiri.
6. ni aku nak cakap pasal lelaki je sebab subjek aku ari ni lelaki. bukan aku nak cakap laki tu jahat. tak bukan semua. ni aku bagi contoh yang tak leh buat laki je.

weh muka aku ada muka orang tengah untuk orang bercinta ke? pandai bercinta pandai lah kau nak handle. kau tu bukan kawan aku pun. kau bf kepada kawan aku je. dah tu apa kena mengena ngan aku ada masalah dengan dia pergi settle dengan dia ar.jangan nak libatkan aku.

nasib kau la jadi bahan blog aku sape suruh kacau ketenteraman aku pagi buta ni.. nasib la. baru aku bagi sikit.. bagi banyak kang bernanah pulak. aku baru bertaubat tak nak cari pasal dengan orang tapi kau tiba-tiba main redah..sorry to say la..kalau sentap

haih macam ni punya orang pun ada. mak bapak anta belajar tinggi-tinggi bukan suruh bodoh berbakul-bakul. pergi belajar lah tak payah nak bercinta kalau tak reti nak handle. macam budak-budak , budak-budak pun tak ada gini.

ini  namanya habis madu sepah dibuang bila bercinta bersayang-sayang bila putus bukan main lain lagi kutuk, keji. budus...

kau salah pilih orang untuk dibuat lawan lain kali siasat dulu aku sape baru try sembur.. kan sendiri kena tu baru sikit.

 berani bercinta berani sakit la woi. pikir pakai otak bukan lutut. kan dah famous nasib tak letak gambar kau dengan nama kau jer. macam bagus sangat. ade pape ke tak ada pape ke tak ade kena mengena dengan aku.

p/s: kacau betul aku baru in mood tadi pergi explore pasal slide film dengan cara mendevelop film... spoil!

Comments

alien said…
pagi2 dah hot..
relikss
encekgadis said…
tau tak pe.. aku nak pergi carik salji kasik sejuk
aku dapat rasakan..

bahang kepanasan dalam entri tu..

hot gilerr.. hahaha.. cool bebeh..
encekgadis said…
haha aku dah sejuk menggeletar dah nie

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change