ganbatte!


hidup adalah tentang perjuangan. berjuang menjadi lebih baik dan menjadi extraordinary. berbeza, rare dan tak klise. ya berjuang. ya lebih baik! berusaha! koun!! ganbatte ney!

asaimen .. ujian.. exam.. aku tak nak kegembiraan kepuasan itu singgah untuk sekali, aku nak berkali-kali aku nak selamanya. ya menghampiri mustahil tapi lebih mustahil kalau aku langsung tak cuba... dan ya berjuang!

aku mungkin sama dengan kamu juga kamu. kerana hidup ini adalah peniruan dan adaptasi macam teori pembelajaran bandura. dan hidup ini sebenarnya sama aku dan kamu kerana kita hidup dalam masyarakat dan mengamalkan budaya yang sama supaya tak dikategori sebagai golongan deviant. tapi ya aku masih mahu ada yang berbeza walau sedikit.

..wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change