giler mengantuk tahu?
aku nak tidur walau sekarang ni lepas asar.
tak tahan tahu?
berat gila dah mata ni.
oke la pape aku cerita nanti.
a lepas ni rasa nak buat renovation kat blog nie. menyampah pulak tengok gambar aku ditepek kat header. macam pompuan gedik je. ha line dah mula buat gila nie mencarut nie. tak pe tunggu lepas buka. ya aku simpan.

hujan turun tak berapa lebat angin menggoncang kuat guruh berdentum kilat memancar. bagai mendodoikan aku untuk tidur. dah.. dah nanti cerita.

cara untuk menyeksa orang yang membenci mu ialah berterima kasih senyum dan kelihatan senang tenang serta tidak terusik dengan kebencian mereka. aku yakin mereka sangat terseksa. macam syaitan jugak lagi kau sabar lagi dia sakit hati.
..wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change