karipap-karipap tak berapa cinta



ni ha karipap-karipap yang true cinta.. gambar atas nie adalah 1/3 daripada saiz sebenar karipap nie.. giler besar. dan sedap.. hari ni aku agak membazir. ouh setan.. setan.. ni mesti ada yang terlepas. cis. ouh aku nak tunjuk ni je. benda yang boleh ditayangkan dekat sini ahahha... nasib karipap-karipap cinta tu dah nak release kalau tak aku suh diaorang pakai karipap nie. baru betul cinta ahahahahah

k weyh aku nak berpeleseran kejap.. kalau rajin aku update review buku ada dua tiga dah ambik gambar.


ayah saya sangat sweet sebab give me wake up call hari-hari untuk sahur. ibu saya sangat caring sebab risaukan juadah buka saya msj tanya apa saya buka hari-hari, akak saya sangat penyayang sebab selalu update dia makan sedap kat rumah... cis! ahaha saya sayang mereka jantung hati saya walau satu dunia bencikan saya tapi saya tahu mereka ada =) ouh lupa saya juga ada tuan puteri yang bulat dan kuat membebel. alhamdullilah... =)

..wiTh Love..




Comments

alien said…
ku sangka karipap buat sendiri tadi
encekgadis said…
kalau ku buat sendiri tak jadi karipap mungkin kelihatan seperti lempeng... ahahahha

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change