rumah

sepertinya aku ini jalan yang kosong.
sepertinya aku ini kaca yang bolong.

sepertinya aku di paksa untuk mati dan terus dihempas jatuh tidak berkebumi. sepertinya tidak akan ada sesiapa yang sudi menemaniku sampai pagi.

-sepertinya .. fynn jamal..- melayan lagu ni. dua tiga hari ni.. seronok jugak pi cari youtube nengok video dia.. nak share kat sini tidak lah hamba. sebab nanti berat aku nak load page ini.

dalam bas perjalanan balik ke kampung halaman.. kampung? ah apa-apa saja lah. gila aku rasa lapang.. walau keserabutan berlaku sebelum pulang tadi. keserabutan.. asaimen. biasalah kata last minute punya kerja adventure kan. well rasakan.

aku hanya nak cakap aku balik rumah.. dan.. dan aku rasa bebas lapang puas. lepas. terbang melayang. gila perasaan yang aku giankan dalam dua minggu nie. balik jugak! hoh.

dua minggu tak balik makna dua minggu tak tengok dunia luar. tak tengok jauh ke luar hadapan. bebas dan luas.
..wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change