tajuk post ni. buka puasa atau buku eh? aaaa...anda mampu mengubahnya

blurrppp.. alhamdullilah kenyang mahu tidak buka dapat sponsor hari nie. ahahah. si pinkteeth tu mengidam murtabak dah bape hari dia ngidam so mintak tolong anak ugik beli. mintak satu je. tapi anak ugik beli dua. free lagi tu.. ahahaha... terima kasih banyak anak ugik. please jangan speaking dah tak faham tak habis menuntut lagi. kalau dapat murtabak bembek kerambit mesti lagi best. ahahahahaha.... anak ugik kira langsai la eah.. nak makan kat cafe entah bila nie kira janji tertunai la nie. time kasih.... =) ouuh untuk cupcake beberapa bulan lepas juga terima kasih! ^_^

'dek na megaga' cari google translate confirm tak jumpa. balik tanya ibu. T_T

orang tanya sapa anak ugik. jawab je skandal baru up sikit traffic. ahahah padahal.... ya lah aku nak bagi mereka bertanya berfikir macam teori pembelajaran humanis cikgu bagi rangsangan or set induksi sikit je yang lain murid tentukan. ha.. ini baru namanya pengaplikasian pembelajaran. ah. lantak

baiklah aku nak tidur dan bangun awal. esok ada forum tapi preparation yang ado. selamat malam ouh ya terima kasih encik fndrocka. sebab follow dan boleh jadi kawan aku cerita tentang buku. *weyh ni aku baru warming up tak cukup bahan nak kutuk kau lagi. lagi pun aku baru balik terawih tak best lah lau mula kan sesi tu sekarang kan so aku tak letak lah url kau.* (eh sebenar line aku gila tak boleh bukak page kau) ahahaha. ayt fndrocka kat fb

* Aku tahulah kerja aku, benda mengata org dah ada dalm darah daging org melayu... kau tak payah risaulah..*

weyh aku terkecuali la kan sebab aku sama dengan anak ugik walau ada mixed sikit tapi aku banyak darah ugik.. sebab tu perlu amik masa sikit kutuk kau.terima kasih aku tu aku pun ragu-ragu ikhlas ke tak. kau anggap aku ikhlas je lah sebab hati aku kau tak nampak kan. kau beli kat esastera tu jangan lupa share review. poket aku penuh aku rembat pulak 3 4 buah lagi.

aku tengah usha buku nie. kat esastera ada cuma poket aku je tak berada.. sigh!

petikan daripada utopia trauma tulisan rahmat harun. gambar aku dapat daripada LINK


-PICTURE DELETED-
mungkin owner pic tu dah remove pic. sob3 sadis. ape susah nak baca isi utopia trauma sila beli.

..wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change