then she. then me actually. or then you?

ouh aku letih semalam. gayanya aku ingin study dan melakukan kerjaan yang berpatutan dan berbaloi serta berfaedah. jadual di susun sekadar jadual. dah persis undang-undang yang sekadar undang-undang. ini bukan polemik.

ya semalam beralih angin mengeluarkan peluh sambil mengisi perut. bertapa enaknya pengisian tanpa mengeluarkan sen mahu ringgit dari poket. terima kasih lecturer yang baik hati itu. ya tak perlu kenal rapat. tak perlu tutor juga mampu makan free. eh bukan belanja yang aku fokuskan tapi keikhlasan dan murah hati. ahaha yang penting syukur alhamdullilah sponsor untuk 2 hari. bagus jugak keadaan begini.

psstt... definisi cinta untuk ZSM

"memberontak menghentak itu minda bawah sedar walau sebenar aku suka. ya aku cinta pada hati-hati yang turut memberontak dan menghentak melihat aku tertawa saat mereka menusuk garfu ke pangkal jiwa. bertapa mereka itu insan yang patut dicintai kerana mencintai melihat aku terpelosok ke dalam longkang. aku cinta itu. aku cinta mereka yang sanggup berkorban masa menanti aku menangis di seksa. tapi cinta itu mengecewakan bila aku tak mampu penuhkan impian mereka. ya aku tak mampu untuk beraksi lemah agar mereka ketawa. aku hanya ketawa untuk mereka lemah."

mari layan si gila ini si gila yang turut digilai aku. si gila yang tak pernah pedulik apa yang orang pedulik. si gila jadi sifu aku? tolong!



then shen : fynn jamal


then she cries herself to sleep
like the thousand nights before
though she knows she's in too deep
she is strong for millions more

then she sings a melody
of her heartbreaks and burning thorns
and she hums them truthfully
there the silence heard her mourns

is there anyone out there?
would you lie to her you care?

oh cruel, cruel nights
she thinks you are her only friend
don't you give ways for the lights
she found comfort in your hand

then she smiles to greet her dreams
if only life would be as kind
with bunny rains and milky streams
cherry kisses and chocolate buns

then she prays to never wake up
cause her shivers wont stop the dawn
she fills her tears in a cup
and drinks them all while she mourns

is there anyone out there?
would you lie to me you care?
..wiTh Love..




Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change