alhamdullilah.. nikmat


alhamdullilah usaha lepas membuahkan hasil.. aku pun tak pasti cukup usaha ke tidak sebenarnya ha3..  hadiah bawak balik rumah.. memang manis.. nasib lah benda alah ni ada bawak balik. elok pulak broadband aku  buat hal tak detect... boleh pulak mood ayah aku baik.. boleh pulak aku kecek broadband. boleh pulak tadi ayah kuar bandar. boleh pulak ayah beli. boleh pulak dapat broadband baru kah3,. alhamdullilah... senyumm... =)

doakan kejayaan aku untuk exam akan datang ada 7 peperiksaan lagi perlu di tempuh. x boleh kurang 3.75.. alhamdullilah kali ni hanya 0.12 je lagi nak sampai 4flat.. hok3.. 4flat macam tinggi sangat tapi asalkan dapat naik pentas tiap-tiap sem pun oke dah...

doa aku satu je...

jangan riak. jangan takbur... jangan lupa ALLAH jangan lupa diri.. usaha tanpa henti... semoga kejayaan ini rahmat dan bukan istidraj nikmat kerana kemurkaanNYA untuk menyesatkan hati ini.. amin,,, tunjukkan aku jalan yang lurus ya ALLAH.. =)
..wiTh Love..



Comments

GadisNOTApelekat!!!!!!... tahniah beb.. tabik spring aku dekat kau ni.. bagi tips boleh? please.. please...please... [^^,]
encekgadis said…
Faeinnnnnnn!!!!! hahaha terima kasih.. alhamdullilah.. doakan aku untuk next exam hok3. ak da rasa tekanan...

tips.. aa

mudah... usaha dan mintak kat DIA.. insyallah...

aku ni pemalas sbenarnya aku pn x tau mcm mane huk3 rezeki.alhamdullilah

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change