cinta aku

berpandangan jauh.

hari ni hujan lagi.. angin tak mau kalah

jangan kilat sudah

kang tak dapat online.

menangis T.T

aku tunggu benjo.... tapi stall burger tak bukak lagi

aku lapar

hujan memang melaparkan

angin dia tampar-tampar pipi aku menggoda la sangat.

aku nak mcd.

balik rumah akak gaji.

ahh akak aku jatuh cinta.

ha3..

kau tak rasa aku gila gatal ke sejak 2 3 hari ni

ha3 hati bunga-bunga tahu...

mengingati seseorang tu boleh buat kita senyum macam sial!

final dah dekat weyh........

dan

aku hanya terbayang stesyen keretapi

dan...

dan rumah.. ibu ayah akak tuan puteri.. ah syurga!

bau hujan wangi!

aku cinta PENCIPTANYA.

eh dua hari lagi.. ye bahagia.. balik.. balik.. rumah manis rumah... <3

CINTA.. bicara dengan aku... walau tak masuk soalan periksa tapi... aku semangat nak ulangkaji..

ah hidup!  warna warni cinta.

sekian....cerita tanpa plot... klimaks entah ke mana pemulaan perkembangan.

ini bukan karangan SPM. =)

HERO projek terbaru lejen press + encik linglung. ahhh tertarik.. tapi aku tak mampu lagi...... menangis lagi T.T.

hahaha bye.

cinta bagaimana? ah masa masih panjang untuk kenal cinta tu. jadi cinta pada diri dulu.

aku cinta diri ini.. jadi lukai aku jadi toreh. tikam siat luka parut dalam-dalam... aku masih cinta diri aku. ah manis!


..wiTh Love..



Comments

atikah ramly said…
dalam hati ade taman...dlm taman ade bunga cantik2...tepi pokok bunga ade sebuah bangku...dr bangku melihat ke langit yg tersergam indahnya pelangi...:)

maaf melalut!
encekgadis said…
hahaha... sweet ayat kau.. aku suka nah aku bagi cinta <3 hahaha

=)
aku juga cinta sama PENCIPTA.. hahaha..

weh studi lah!!!!... Alhamdulillah aku tengah seronok2 cuti di rumah... huhuhu... jangan jeles yu.. =P
encekgadis said…
hahahaha ..

wey mood aku x smpai lgi mcm mane.. meyh teman aku stady..

cis... kau berada di rumah menjeleskan aku.. xpe2 esok aku balik jugak ngee. ^^
hahaha... cepat2lah abes peksa.. nanti ko cepatlah balik rumah.. aku cuti 4 bulan.. ko jangan jeles!.. ahahahaha.. =P

Wehh.. tips belajar ko.. jangan lupa pos dekat entry ko.. aku nak berguru dengan ko ni... hehehehe.. =]
encekgadis said…
hahaha aku rasa patut doa cepatlah pekse aku mula... ha3.. 2 minggu lagi tapi aku x prepare pape pn arghhh..

gilak ah weyh kenapa lama sangat kau cuti.. xpernah aku rasa cuti lama.. lepas spm pun aku duk umah 2 bulan je.. T.T

tips belajar.. jap hahha aku ni sbenarnya pn tak tahu aku belajar ke tidak.. xpe2 untuk kau insyallah aku kongsikan ape yg aku boleh kongsi.. kau tunggu eh.. ko kan cuti 4 bulan.. ha3 stay tuned

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change