hari istimewa 21/10

esok hari yang istimewa untuk aku alhamdullilah... aku harap ada hari istimewa untuk aku jugak lagi tahun depan. aku nak kongsi perasaan.. tapi tak ada .... 12.47am.. eh tak ade? ini perkara luar biasa. berfikiran positif.. sibuk mungkin.. baru lihat.... esok hari penting jugak rupanya...

dalam dunia tak ada yang kekal

ye kena bersedia la untuk hilang ya kehilangan.. menangis.. T.T

malas ah pikir.. gud luck lah! esok hari penting. aku kau. mungkin lagi penting sebab itu ilang ganbatte ney!

tisu.. tisu.. lap air mata... hahhaha gila jadah jadi desperate gitu. memang tak lah!

rindu ahh.. ego cakap.. biar lama sikit lagi.. diam je.. tunggu..

ego bapak jahat cakap tayang gambar skandal.. biar jeles..

lalu ke nak jeles? takut aku yang merana.

ah jahat gila la hati ni. time exam ni nak menggatal!! ahh benci..

biar cinta aku pada DIA, kekasihNYA dan keluarga aku sempurna dulu.

YA ALLAH permudahkan segalanya bagi ku... beri cahaya pada hati agar cinta ini hanya untuk MU, rasulMU, ibu ayah ku saudara ku dan sahabatku amin....
..wiTh Love..



Comments

ko jeles dengan sapa ni? rileks2.. ada jodoh tak ke mana weh.. hehehe...

good luck untuk exam akan datang... =]
encekgadis said…
hahaha... bukan aku jeles weyh..

konon2 aku nk buat org jeles.. tapi aku rasa percentage org tu nk jeles macam hampir 0% hak3.. sadis

thanx weyh doakan aku...

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change