everything happen for a reason


aku selalu dengar instinct aku.

sebab dia selalu buat aku percaya pada dia.

dan kali ini aku akan percaya.

aku tak mampu menjadi  competitor untuk mendapakan organ kedua terbesar dalam badan manusia.


leceh la benda ni..

satgi satgi ye datang

pastu ye pegi.

dia pegi aku nak pegi

ye datang aku tak nak lepas.

dem!

spill it out clear!

itu keje gila.

dah lah...

if im failed trying

or even im failed after trying.

failed is dem.

but how to know im failed if im not trying.

heh.. what kind of situation is this.. this is syaitan.. go away

..wiTh Love..



Comments

aku selalu dengar instinct aku..

tapi..

aku selalu tak ikut kehendak instinct aku... [-__-"]
encekgadis said…
aku hanya dengar dan percaya tunggu dan lihat

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change