hilang fokus.

SAYYYANGGGGGGG!!!! blog ku.. muah.. muahh... how much i love u.. miss u damn much aumm. aumm.. kah3
  baru sampai pukul 10 lebih tadi. terus amik laptop.. usap-usap peluk ketat-ketat ... 10 hari tu lama tahu... ha3... ehem... ehem.. walau sebenarnya aku hari-hari bukak blog guna laptop kawan aku. =.=' tapi masih mampu tahan diri untuk tidak update. *oke tipu* sebenarnya line lambat makanya nak sign in lambat T.T

tak ada nak bangga sangatlah. konon tak bawak laptop nak fokus study. tak nak online.. nampaknye hampeh.
hari2 bukak dua tiga kali..

kau tahu aku ni bukan la kuat sangat. ha3 cakap je mau gempak.. sekali cair.. ah demm. dem.. ha3

ouh exam berjalan tak berapa nak baik. aku tak berapa nak yakin sangat.. paper geog paling pembunuh.. aku dapat rasakan ketidakbolehan untuk menapak ke atas pentas sem ni sob3... menangis!

ouh banyak sangat ha3 aku.. eh kau tahu aku update blog ni dalam keadaan excited... ha3!

weyhhhhh!!!!!!!

tapi paling kurang ehem... ehem... senyum. ha3.

alhamdullilah. walaupun aku tau itu sekadar benda persinggahan tak kekal lama.. atau mungkin dugaan cubaan.. ah tak kesah/ satu pengalaman yang menyenyumkan.. aku nak cakap terharu sebab menjadi yg dipilih... terima kasih so much.. thanx sebab buat

buat kejutan dan aku dikejutkan.. rancangan mogok jauhkan diri daripada on9 gagal. dan aku hanya bersyukur tahun ini lebih baik.... alhamdullilah... syukur.........

ku bahagia!

ya mari merencana cuti yang indah lupakan cerita yg dah lalui sepanjang semester ini. maafkan aku untuk yang terasa aku salah dan terima kasih untuk yang buat aku ceria.. perghh3..

gila ucapan macam yb.. ha3.. nanti aku update. lagi. banyak benda yang tersimpan dalam kepala aku tak sabar nak kuar. puas aku simpan semata layan exam.. ya tak sabar review buku.. tunggu.. tunggu!!

KITA ENJOY!!!!!!!
..wiTh Love..



Comments

yang penting enjoy..

best2!.. cuti berapa lama pulak ni..

rindu kat ko.. ada masa jengah2 jugak blog ko aritu.. hehehe..
encekgadis said…
ye... enjoy2

sebulan lebih je. bulan 1 nanti balik huk3..

aku pun rindu ko n nak tengok gambar ko... lepas ni ari2 aku dtg blog ko ha3

ye ke.. terima kasih terharu.. eh tahniah ko dapt shortlisted praduan conteng2

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change