ini bukan kisah android

tidur sambil pegang phone.
tak pelik?
tapi aku pelik.

tidur sambil pegang phone walau tak ada kredit. sebab phone sy ada benda yang buat saya tidur senyum.

hahaha. sejak bila guna saya ni woi?/

selalu tepon aku campak bawah katil dua tiga hari baru carik. kah3

pathetic.

kau rasa aku ni ada masalah kekeliruan personaliti ke?

jadah. jadah.

weh thanx 4 memories. first time in my life baru rasa. hahahaha..

tak semua kita boleh cerita.

ya simpan.

tak ada benda yang kekal lama.

ya ingat benda dah berlalu.

jadikan kenangan dan pengalaman.

masa akan datang tak tahu lagi.

aku tak suka kecewa jadi aku tak letak harapan.

aku penakut?

dah sejak bila aku berani

bak kata kawan aku si bubu rileks sudah..

kalau exam kali ni pointer aku jatuh memang aku redha habis. aku tahu dah apa salahnya. ha3. (oke out of topics. selamat malam aku sakit perut. ah ke tandas bye!)
..wiTh Love..



Comments

tak semua benda kita boleh cerita kat orang..

oitt.. bercinta ker??? ;p
encekgadis said…
betul tak semua kita boleh cerita nanti kita sendiri terima padah.

tak ah mana ade bercinta syok sendiri je weh.. hahaha... sje gedik2

abaikan..

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change