ioshhhh!

aku dah dapat momentum yang aku perlukan! ioosshh!!! alhamdullilah! doakan aku. dengan penuh semangat aku berkenalan dengan ausubel dan teori penerimaan si kohler dengan teori gestalt encik bruner dengan penemuan. encik gagne dengan hierarki. main dan belajar. ya bersemangat! doakan aku first paper membunuh.

kau sabar jelah post aku sehingga detik 17 november hanya akan berkaitan dengan pekse sahaja. aku in mood sekarang

baiklah kutipan pendapatan bulan ini sudah ditutup

7 buah mencukupi untuk november.. nantikan ketibaannya di rumah.. aku melirik jugak cerita malaysia tidak ke piala dunia tapi mata tutup kembali. namun begitu mana tahu siapa tahu mungkin esok atau lusa 7 menjadi 8 kah3.. CMTKPD tunggu copy untuk di jual di talian. semalam mereka ada event pelancaran besar-besaran... tapi aku beribu batu. mana mungkin ke sana. T.T tak apa aku menyokong mereka!! aku setia.

TRIVIA: dulu masa zaman naik bas sekolah aku pernah hantar mesej 'regresa A mi' kat sorang mamat tinggi berkacamata. ha..ha.. ha.. waktu itu aku tahu cinta tu maksudny bila aku dapat cerita pada mereka mesej aku pada dia dan reaksi dia. ah lupakan zaman gelap itu. dia berjurang beza dengan aku sekarang. dan dia lakukan apa yang dia impikan. aku harap dia tak tahu apa maksud . dan aku harap dia tak ingat. malu =.='. dan ya dia kenangan manis.. =)

kau tahu aku memang bermasalah tulis tajuk post. sejak dulu kini dan selamanya berapa kali dah aku mention. T.T

..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change