long ditance relationship..

ah  again its 4 am i couldnt sleep...

ini penyakit.

oke force for it

sebelum tu aku nak tanya

long distance relationship

pendapat kau?

aku rasa this kind of relationship better kot.

sebab paling kurang kau jarang jumpa dia

kemudian boleh la kau gatal-gatal rindu

seterusnya.

bila kau jarang jumpa maka peluang untuk kau melakukan sesuatu yang tidak diingini sambil ditemani si saitan durjana itu berkurang..

aku bukan anti sangat couple ni. tapi tak adalah sokong sangat biasa je.

cuma urmm.. well semua ada batas.

*ahh.. kau tak bercinta mana kau tau* *or kau tak pernah rasa so tak boleh cakap orang nanti kau lagi teruk* ini antara ayat yang lebih kurang orang cakap dekat aku. oke baiklah.. mungkin aku tak pernah rasa and tak pernah ada pasangan ni semua.. oouh loser? dont think so.

jeles tu ya lah jugak kadang-kadang tapi.. tapi..

aku syukur. sebab Allah tak bagi aku peluan itu untuk jaga hati aku dan menjauhkan aku daripada menghampiri zina. so wat say u? Alhamdullilah. Allah lebih tahu mungkin kalau aku ada couple aku jadi lagi teruk ke.. siapa tahu kan..dan Dia yang terbaik dalam semua perkara. jadi this my right to say this such things.

tipu la if aku langsung tak ada rasa nak cinta cintun tu kan.. memang tak la.. sebab tu wujud kamu, notepad, lelaki tinggi berkacamata hahaha.. but belum tiba masanya lagi.. dan please stop cakap yg aku tak pernah bercinta so aku tak tahu macam mana gelora hati tu.

kau nak bercinta itu suka hati kau lah.. tapi could u please stop tell us that ur love is on the right way.. d way of islam.. ukhwahfillah and what so ever and u still meet and go for dating dan bersentuhan even dengan alas.. hey aku yang tak berapa alim sangat ni jadi keliru tahu. ye la tak boleh sentuh kulit ke kulit kena beralas. tapi kalau dah sengaja sentuh dengan beralas tu boleh pulak ke? la takrabu zina sentuh tu kira dah menghampiri la kot.. entah ar tak paham. lau dah duk rapat-rapat. oh mungkin aku tak habis menuntut lagi.. i'll find answer for that.

berbalik kepada tajuk long distance relationship. asal kau ada percaya dan setia serta tawakal.. semua beres insyallah. and aku oke je kot dengan benda ni. sebab kat sini la kau boleh uji orang tu setia ke tak. if dia main kayu tiga belakang kau. so tinggalkan je dia. cinta kau mahal untuk bagi orang macam dia. and pegang jodoh di tangan tuhan kalau tu jodoh kau sorang duk antartika sorang duk artik pun boleh kawin jugak.. yang penting mintak petunjuk dari ALLAH mintak tolong dari DIA and mainkan peranan kau sebaiknya.

cakap macam simple ye dak??

hahah lantak la aku menggagau tak tidur lagi ni... T.T

buang yang keruh amik yang jernih peace yau.


akulaummmmngagaumalamsampaipagitaktidotumknentpdxadlanklynaaakkkksmlmaktdoawaisbbbbbbddyyadlynnakuuuu...

hahahahha moning!


..wiTh Love..



Comments

hahaha.. motivator cinta pulak dah..

hurmm.. itulah.. kadang2 aku pelik juga dengan mereka ni.. konon2 juga mengatakan tak elok couple2 ni.. tapi ternampak juga dia orang berdating.. apakah? hurmm... [-__-"]
encekgadis said…
ha3.. tu cita2 aku sblum ni wey...

tu lah weh.. aku pn.. aa.. kdg2 tu diorng yg nampak baik tu buat bnda y kita x brapa nk baik tu buat.. pape pn ALLAH lagi tahu mereka kn.. cuma ap dyorg buat tu leh effect org lain. ad je yg betul2 baik betul2 jga.. x ckp smua.. sbb ada yg kalangan x mnjaga tu la sampai org mudah je label. alah pakai tudung tu belum tentu baik. sadis

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change