perihal suka

kau tahu cinta itu buta?
ah budak kecik pun tahu.
anak sedara aku si puteri bulat tu pun tahu.... kot?

tapi kau tahu sebenarnya manusia tu lagi buta dari cinta?
kau suka dia.
tapi kau tak berani cakap kau suka dia.
kau tetap suka dia
walau.
kau bagi tahu kau suka dia dan dia akan ignore pada kau.
kau suka dia sebab tu kau tak nak bagi tahu dia
sebab kau takut dia pergi dari kau dan mungkin benci kau
sebab kau suka dia.

kau suka dia so kau usha fb dia selalu.
kau suka dia so kau akan jeles pada sesiapa yang dekat dengan dia.
kau suka dia then....kau happy bila kau tahu dia tak suka sesiapa. termasuk kau
kau suka dia so kau sanggup buat ape je untuk kau.
ah suka ni gila atau kau sebenarnya gila?
cinta yang buat kau suka dia gila.
titik.

aku pernah suka orang yang tak patut aku suka.
belasah je aku cerita kat sini. kalau aku tak cerita pun dah ada orang tolong ceritakan. aku selalu dengar instinct aku sebab dia selalu tepat.

aku pernah suka seorang clasmate aku.
entah macam mana suka dia pun aku tak tahu
well cinta itu buta. ah guna suka itu buta lagi tepat. aku suka tapi tak pasti cinta.
dulu kitaorang close. agak close la. macam member borak merepek. ketawa. aku memang suka orang buat aku ketawa. then entah macam mana aku boleh pulak suka dia. mungkin sebab dia pelik dari yang lain. tak poyo, tak bajek. natural cool and sempoi. tak kepochi dan sibuk pasal orang. hidup dengan cara dia ..buat kepala dia. and mungkin sebab tu la kot aku boleh baik dengan dia. but then when aku dah terbangang suka dekat dia. dia totally change. sebab dia tahu aku suka dia atau tak aku tak tahu. memula macam susah jugak la sebab hari2 kena jumpa but since dia yang elakkan diri pada aku well nevermind. and hari tu buat first time aku tak dapat tolong dia aku memang sengal orang dah buat macam2 pun aku tetap ada hati nak terhegeh-hegeh. well dude. if kau tahu aku suka kau. tak perlu lah kau nak elakkan diri pada aku. yes mungkin kau malu orang ejek or perli or wat so eva. tapi aku just nak cakap jgn buat kerja gila lagi. aku tau kau tak suka kat situ tapi for once kau buat untuk mak ayah kau nanti dapat la kau balasan. and hey dude. aku tahu kau tak nak aku dekat dengan aku or wat so eva tapi aku still simpati sebab kau tak ada masa semua orang berperang. im just care in behave of friends not more than that. and for others. is there any mistake ive make when me suka dia??? so yes aku suka dia? and untuk kau orang yang kepochi jugak.. is all end.. puas hati?? im end... aku macam ahh bosan with all the feelings suka2 ni... ahh cuma aku terkilan aku harap we'll friends till d end.. oke... orang dah tak sudi jadah apa nak tadah muka... hey thanks for d old days...

oh ya aku malu and sedih sebab orang yang pernah aku percaya memang tak boleh dipercayai

hey.. im move with my days.. hari yang seronok indah live is not just for love.

mungkin aku terlalu expose sebab tu orang tahu. dan aku tak tahu orang tahu bila aku tahu orang tahu aku malu. mungkin aku telah banyak di ketawakan..

demmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sakit rasa dia.

p/s: post ni aku dah lama nak tulis tapi sebab exam hari tu aku cuba tahan. walaupun masa aku tahu macam-macam masa nak exam tu rasa dia perghhhh terbaik punya berapi. well cool!


..wiTh Love..



Comments

alien said…
aku kecewa dgn org yg aku percaya pun tak xle dipercayai..
susah kan..
encekgadis said…
yup... sakit gile rasa dia

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change