stop and move

give up itu perlu kadang-kadang
weh give up give up
aku tak suka persaingan
sebab aku terlalu baik dan selalu mengalah
ha3 tapi kali ini. aku tak kan mengalah.
tapi tak akan mulakan langkah jugak
weh follow d flow jangan langkah bendul
give me a chance
ive lost enough la..

masa adalah sesuatu yang paling mendera aku
so please
ive fight  for this meantime.
then away.. u may go now.

aku mungkin tak seberani tu
aku mungkin tak seyakin tu.
tapi aku ada cara aku sendiri.
just d way i am.

jangan nak buat leceh.
ha3...
weyh aku tak akan buat langkah macam dia
so kau kena tahu me depends on u.
hanya jawapan ya untuk kau. ha3

untuk perkara yang kita inginkan
tapi tak semua boleh kita dapatkan
walau apa pun
pride diri kita adalah penting
jangan hilang pride untuk something yang kita tak pasti.
think wisely.
ikut hati mati
ya memang kena berani
tapi dalam idup nie agak2 la kan.

..wiTh Love..



Comments

atikah ramly said…
kawan..kadang2 kita perlu rehat sebentar..ala2 recharge...nnti br u segar semula!...:)
alien said…
merahnya bekground mak ngah
hihihi
encekgadis said…
la kuchi..baiklah aku amik cuti.. ho3 =) semoga jdi lebih bertenaga! trima kasih kawan.

alien... ahahah baru menggoda... kah3

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change