2011



2011

esok kalendar bertukar
dan aku harapkan kehidupan aku juga bertukar
2011 berlalu pantas 
sampai aku sendiri tak pasti apa aku beri pada 2011
dan apa yang aku dapat 2011
apa yang aku buat 2011

tak banyak yang mampu aku tulis
tak banyak yang mampu aku ingat
jalan cerita mendatar dan buat aku bosan 
cuba mencari suntikan menggerak adrenalin.

yang nyata
paling kuat aku dapat
2011 beri aku teman.
bagi aku belajar
mempercayai adalah payah.
sangat payah
yang amat nyata aku rasa ialah sakit. 
bernanah habis rabak luka
kopak!

tapi setiap kepayahan itu akan diberi kesenangan.
kemudahan
kebahgiaan keceriaan kegembiraan
terima kasih anda yang buat aku
menangis
ketawa 
jatuh 
bangun
terima kasih ajar aku kuat!

syukur.
Alhamdullilah..
atas kejayaan 
atas segalanya.

end 2011 as single
still can smile and happy!
lebih dari sebelumnya.
FRIENDS. teman terima kasih!

dan untuk
ibu ayah akak
terima kasih atas segalanya
azam aku untuk tahun-tahun seterusnya
bahagiakan ibu ayah akak
doakan kesejahteraan mereka
beri kejayaan kepada mereka.
walau aku orang yang kecewa
aku harap aku bukan orang yang mengecewakan mereka
itu azam aku!
dari sekarang untuk seterusnya selagi aku mampu bernafas.

Comments

Faarihin said…
semoga tahun 2012 ini...
inshAllah satu kehidupan baru yang lebih bermakna..

tahun 2011.. semoga kenangan itu tersimpan kemas dalam ingatan..
encekgadis said…
insyallah amin
semoga dilimpahi keberkatan dan rahmat dari DIA tuhan sekalian alam.. insyallah..

Allahuakhbar!
ewanthology said…
have a blessing 2012
encekgadis said…
terima kasih insyallah

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change