aku tak bodoh cuma lari sebab malas


satu situasi dua jalan yang aku tak ada pilihan
dan bila aku dipersalahkan dengan apa yang aku tentukan
maka aku perlu akur
aku bukan bisu 
tapi hanya rasa tak cukup kuat.
aku tak suka bila melihat kekecewaan terpancar yang lain kerana aku.
tapi aku manusia dengan jiwa berontak.
rasa bersalah dan ya aku turutkan juga
kerana aku rasa jahat dengan kekecewaan yang ditunjukkan.

ah bodoh. bukan sebab aku tidak mampu untuk berfikir.
aku bodoh sebab aku malas berfikir.
aku lari daripada berfikir
dan biarlah.aku turut kan segala ya segala.
ah hati ini demm!

alu lari dari gunakan otak bukan takut atau pengecut
tapi aku malas.
aku malas dengan segala pilihan dan soalan
yang aku tak berhak pada jawapannya.

blog. aku cuma luah apa aku rasa
aku tak marah pada sesiapa
tidak
cuma aku meluah
dan di akhirnya aku akur juga

yang lari cuma otak. 
cuma otak aku 
yang pergi dari realiti.
bagi aku episode baru imaginasi.
aku mahu masuk 


Comments

alien said…
jangan lari jauh2..
nnti sesat
encekgadis said…
oke aku dah balik! yeha,,,

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change