conteng-conteng

hoyeah... hoyeah.. conteng-conteng dah sampai... aku suka sebab fadhli lukis gambar kat sticky notes.. well im nota pelekat.. bukan ke suweet itu ye dak? hahaha.. tadi dah habis baca kedua-dua edisi. eh tak amik pulak gambar dalam buku tu.. tak pe kau pergi dekat blog conteng2 lagi afdal kalau kau pergi beli sendiri. hahaha.. masa aku beli dapat free postage tu aku beli banyak-banyak.

best buku ni macam komik gitu kisah pasal hidup fadhli dan kucing dan sesuatu yang dia perhatikan. disampaikan melalui lukisan. ye cantik lukisan dia. ibu aku pun baca kot. ibu kata awal-awal baca dah sengih. aku paling suka part 3x5 pasal budak baru belajar sembahyang. nak tahu gi beli sendiri la...

layan jelah mukabuku conteng-conteng kat bawah ni. kenapa ada banyak?? meh koi terang kan ke wokme seme..




ini buku versi baru sampai pagi tadi. ayah bawak balik masa balik keje pukul 12 lebih tadi. hari-hari kot aku tunggu ayah balik kerja dengan bungkusan di tangan. posmen tempat aku ni pemalas sikit. surat semua dia letak kat stesyen. ari tu kalau bungkusan pos ekspress dia antar kat umah nie sekarang dah tak dah. pos laju je naik kat rumah. tak pe. tak pe. kenapa ada tiga? buku conteng2 edisi kedua yang lagi satu tu. nana kirim. punya lah semangat dia nak. dia kat zagazig sekarang lagi 7 bulan balik sanggup suh aku belikan. alang-alang beli sekali yang penting postage free jimat-jimat.. untuk bulan december hanya ini jelah pendapatan buku aku. dah tak mampu lagi dah orang menganggur. sabar je lah kan. bodek akak tolong belikan dia tak nak beli so beli je sendiri. sekali lagi sabar je lah kan.



ha. yang ni versi dah lama terima. disebabkan lipis penang tu jauh so aku mintak tolong fadhli poskan conteng2 sebagai wakil untuk wish birthday pada tuan punye birthday  ini.. hueh..hueh..hueh... untuk cikgu aniq for turning 20th  on 7.11 ari tu..

weyh macam aku cakap.

"as a present this just a simple things... as a friends this simple things represent a lot of meaning to tell u how i appreciate our friendship.. thanx.. =)"



kalau dah namanye gambargrapher .. sentuhan soft focus itu perlu juga. by the way nana suruh aku beli untuk dia sebab dia jeles dengan gambar ini.. hau.hau..hau.. gambar ni lambat upload sebab ari tu kitaorang sibuk exam. aku kan fokus exam ari tu.. SANGAT! sampai tak  bawak laptop. tu yang lambat tu.

untuk encik fadhli conteng-conteng kami sangat kagum dengan daya usaha anda.. =)


p/s: aku nk pi study sat esok kelas nak mule. wah gituh cakap mahu gempak. heh lecturer aku cakap guru perlu bersedia merancang strategi pengajaran agar objektif pembelajaran itu sampai. ah jangan nak poyo sangat. sekian. nak study kat FASEBUK. kah3 eh i ada twitter follow le.. @akuismeudy.. aumm.. kah3

Comments

alien said…
dah folo tuit kau
BiskutItuBubu said…
yeahhhh.. beli buku lagi. wakakakaa
encekgadis said…
alien... wow retis follow tharu den ni ha.. haha

bubu.. mesti beli baru suweet..
alien said…
haha,
terharu je ke.. makan2 ke takde ke
tak cool
encekgadis said…
makan2 cari kt dapur rumah sndiri.

aku dah lari bajet ni haha
fakri said…
nak hadiah jugak.
encekgadis said…
hahah aku baru prasan komen kau.
fakri komen post aku bangga!

ko sepak bola gol tu la hadiahnya

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change