hidup

kasih sayang
bahagia
hari ni
tak boleh pastikan 
kau ketawa 
esok atau akan datang

hidup bukan drama tv
walau kita tak tahu jalan cerita minit seterusnya
tapi paling kurang
kita mampu agak
mungkin si jahat akan mati tertembak
dan hero akan selamatkan heroin dari cengkaman
orang kaya tamak.

itu drama
itu fiksyen
bukan realiti.

melihat kenyataan tu
buat aku sedar
betapa pentingnya jiwa ini utuh
betapa pentingnya bersedia
betapa pentingnya sandarkan jiwa pada DIA.

doa aku semoga kau teman kuat.
doa aku semoga aku kuat
doa aku anda semua kuat. dilindungi DIA.

kawan aku..
kau dah lalui semua ujian yang MAHA hebat
dari MAHA ESA.
semoga kau jadi lagi kuat
keluarga kau hidup kau.
semoga tabah..

aku tak pernah sangka ini jalan kau lalui
dan aku bersyukur dengan apa yang 
ada.
walau susah aku rasa
kau lagi seksa.

kenal dunia aku seiring dengan kau
semoga bangun.
menjadi mangsa pada keadaan
adalah antara kesakitan paling menyakitkan


p/s: tiada gambar .. aku malas dan tak mampu. aku guna bb bukan streamyx.

Comments

Faarihin said…
semoga kawanmu dan dirimu sentiasa tabah menghadapi segala dugaan hidup..


tak ada gambar pun tak per..

kata-kata ini sudah cukup menggambarkan segala yang ada..
encekgadis said…
terima kasih kawan.. =)

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change