mana titik.

paham bahasa pun blog ni baru nak memakey-makey. nasib elok. facebook tu dah gaya ape aku malas amek kesah lantakkan. suka hati mark zingerburger tu lah dia nak buat ape pun dengan facebook tu dah dia yang punya! pfftt.

urmmm aaa...
aku pun dah tak berapa nak laju sangat adrenalin dan segala hormon bila online. bila bukak. dah letih menunggu agaknya mungkin ALLAH dah bagi aku petunjuk gamaknya. aku dah tawar dah rasa. entah baru aku perasan hari ni. aku dah tak berapa nak inn sangat. lama sangat aku tunggu kot. banyak sangat yang aku harap. banyak sangat yang aku takut. 

mungkin aku tak cukup baik sebab aku tak kuat nak tunggu dah. dua tiga hari lepas ada jugak aku terfikir nak belasah je nak move. tapi... aku tak jumpa apa ada pada aku yang boleh buat aku ni berbeza dengan yang lain dan diterima. tak ada. dan aku takut kecewa tu lagi. aku takut hilang lagi. nak pergi biarlah bila aku dah rela. aku tak nak tiba-tiba. sebab aku dah letih. aku trauma aku takut. aku takut hilang tiba-tiba bila aku rasa semuanya tak ada apa. aku serik.

sebab kalau boleh aku memang masih memerlukan. aku bukak dan  aku tunggu bila aku lihat dia diam aku juga bisu. sebab? sebab aku tak nak ganggu. sebab aku tak nak menyesakan dan merimaskan.aku takut masanya tak sesuai. and i was dying waiting for..... bila dia ada dan aku tak tahu nak bicara macam mana. sebab aku tak nak membosankan. sebab aku tahu aku memang membosankan. aku jadi serba salah. aku tahu kemungkinan tinggi bukan untuk aku. aku sedar. tapi aku tak tahu macam mana nak terima. aku nak jauh. tapi aku entah lah. aku masih memerlukan. aku akan sentiasa ada selagi diperlukan. selagi diizinkan. aku sentiasa sedia. 

tak ada apa yang ada pada aku untuk boleh buat diterima aku sebab tu aku diam. bukan tak nak berterus terang tapi... aku tahu kecewa tu sakit. antara aku dan dia juga mereka. beza!

jadikan segalanya biasa!

aku tulis sebab aku tahu dia tak akan baca. aku tahu dia. tapi dia tak tahu aku. 

entah...

aku tak boleh padam lagi... 

ah ini mainan perasaan je kan.

angguk. ya angguk!

aku nak letak titik tapi di mana?

Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change