penggila buku

awek chuck taylor.

semalam baru habis baca aku dah beli berkurun lama. cuma tak berkesempatan nak habiskan.

semalam malam pukul 12. 00 tengah malam waktu sepatutnya aku berjimba

tapi keadaan tak mengizinkan tiga  hari terpaksa tahan diri jadi...

teman yang ada berbicara dengan aku saat itu

adalah

buku .. ye.. itu cinta aku

dah jadi habit mungkin aku tak boleh tidur selagi mata aku tak pedih dek cahaya terlampau

sama ada komputer kaku atau lampu buku.

haih.

balik pada awek chuck taylor nanti aku buat review dekat blog bukan awek kedai buku insyallah.

sedikit review.

awek chuck taylor bukan kisah cinta lelaki kaya bersifat dingin memikat gadis biasa yang clumsy

bukan jugak pasal halangan orang tua cinta dua darjat atau ayat romantis yang buat gadis-gadis tertipu

dan melukis impian untuk mendapat bunga 3 kuntum tanda i love you atau kejutan daripada teman lelaki

miskin yang berpura-pura miskin dan sebenarnya kaya untuk mendapatkan pasangan yang ikhlas which is

klise.

awek chuck taylor bawak aku jauh melupakan rasa ketidakbiasaan tanpa menghadap komputer kaku ha3 gila!

sudah aku sengaja nak melepaskan gian menulis ahahaha

eh untuk teman sepejuangan aku means penggila buku kau perlu tonton video ini untuk memastikan kau penggila buku tegar.

oh ya aku kenalkan ini aman wan ouh kau dah kenal tak apa aku cuma kenalkan pada yang tak kenal

vlogger sebaris nama besar seperti matlutfi juga anwarhadi.



p/s: sebenarnya aku tak ada arah tujuan atau topik yang konkrit untuk entry ini jadi maafkan hok3.

p/s/s: kadang-kadang kau cuba tipu hati kau sebab kau takut kecewa tapi sebenarnya kau sendiri sedang terangan mengecewakan. benda kau kejar akan lari jadi cuba berhenti dan berdiri dan biar dia datang sendiri. memang tak semua benda kita boleh dapat dengan mudah tapi kadang-kadang tak semua benda jugak berbaloi dengan segala usaha yang kerah bila benda tu sebenarnya tak dapat beri apa-apa makna pada diri kita atau lebih mudah bukan untuk kita. antara move atau stay aku manusia yang selalu stay sebab aku ada semua sifat di atas. -oke out of topics abaikan!-

Comments

alien said…
reviewlah..
aku rasa aku cam hero dalam novel tu..
tapi minus skandel ngn adik dia..
haha
encekgadis said…
ha3 insyallah aku akn review dalam masa yang terdekat..
jadi kau boleh tahan hebat jugak mampu menawan banyak hati wanita kah3
alien said…
erk,
base on situasi
lupe na cakap.. minus skendel2 mereka yg lain
hahaha
encekgadis said…
kah3 kau lain kali cakap biar terang x ada la miss concept ha3

Popular posts from this blog

minimalis

notepad, nota pelekat cinta kau 3

change