post tanpa hala tuju

selamat malam!

eh belajar tu lagi mudah dari mengajar.
haih sabar je lah
aku memang dah lama perhatikan masalah aku ni
dah biasa duk sorang2 kot
interpersonal skill aku hancus.
haih.. haih...

aku lebih bagus menulis dari bercakap
tak reti aku nak approach orang ni
haih lagi

dah la aku nak layan movie.
aku tak ada idea nak update ape
walaupun isu anak melayu kawen same jenis tengah up boleh tambah nuffnang tapi
takat copy paste details daripada blog orang lain baik tak yah.
klise sangat.
tak yah nak up sangat lah.
cuma doa aku semoga insan itu dapat petunjuk.

redha ALLAH pada redha kedua ibu bapa.
senang dunia kejar buat ape.
akhirat tu selamanya.

peace yau..
maharaja lawak mega kurang menyengat hari ni wat letih aku je

oh
family aku, ibu ayah akak
terima kasih untuk celebration itu.
doakan aku tidak riak menjadi  sederhana dan menghasilkan sesuatu luar biasa,
amin...
ganbatte!

Just because you can’t find a way, that doesn’t mean there is no way. Sometimes, you’re just holding the wrong map.. comedyortruth comedyortruth™


-dpt dari twitter. hahah-
..wiTh Love..



Comments

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change