psikogila

tetiba aku rasa seram tengok gambar ni hok3
psiko vs gila

aku ada cakap kan dulu cita-cita aku nak jadi dr. psikatrik.
kau tau tak psikatrik tu apa?
bahasa mudah doktor sakit jiwa.
ni aku nak jadi dr. psikatrik tak bertauliah tanpa ilmu saintifik aku hanya guna ilmu sosiologi dan kemasyarakatan.

apa beza psiko dengan gila?
orang gila ni kita boleh nampak dia gila
dia tak buat benda yang orang yang normal buat

orang ada masalah psiko pulak
dia nampak normal
tapi di buat apa yang orang gila buat lagi haru lagi payah.

memang payah lah kalau nak berdepan dengan orang psiko
kita tak boleh nak jangka apa yang dia buat
pffftt...

tarik nafas separa.
 lelaki kat dunia ni ada ramai
walaupun ramai jugak yang berpaling tadah  dengan mengahwini kaum sejenis
tapi ada lagi ramai lagi..

jadik tak perlu stick pada yang satu
eh dont get wrong
aku tak suh kau curang
maksud aku bila satu pergi
kau pergi cari yang kedua ketiga sehingga yang terakhir.

tak perlu la nak tunggu
merosakkan diri kau
dan orang lain.

bukan masalah aku
aku tak suka masuk campur
dan jangan ajak aku masuk campur
serta jangan mencampuri aku dengan benda-benda yang tak baik itu

ilmu boleh jadi ubat kalau kau guna untuk kebaikan
boleh jugak jadi racun jika kau guna untuk kejahatan.

buat aku seram!
pergi main jauh-jauh

Comments

aku pun seram tengok pic itu..

orang gila..

sebenarnya dia tak gila..

tapi orang yang memanggil dia tu yang buat dia jadi gila..
encekgadis said…
orang gila punya masalah kawalan mental.

tapi aku lagi takutkan orang psiko. lebih gila dari biasa

Popular posts from this blog

notepad, nota pelekat cinta kau 3

minimalis

change